2015年3月30日 星期一

適合夏日的氣墊粉底液 - 韓國Sooryehan秀雅韓Metal Cushion Foundation 透薄持久金屬氣墊粉底液

韓國LG電器大家一定熟悉, LG亦有踏足護膚品市場, 今次我試用了旗下品牌 - 秀雅韓 Sooryehan 的化妝品, 用另一個角度睇下韓妝~

秀雅韓是韓國LG旗下尊貴的韓方護膚品牌, 啟發自醫學古籍《東醫寶鑑》中記載的韓方藥理, 嚴選多種珍貴的天然草本藥材, 例如人參、鹿茸、冬蟲夏草等, 並利用純淨水煎釀及過濾提煉而成, 賦予肌膚優質的護膚療效。

而我今次試用的Metal Cushion Foundation 透薄持久氣墊粉底液, 蘊含由人參、麥門冬及五味子調合而成的生脈丹, 長效保濕及為肌膚解熱降溫, 持久保持妝容清新水潤。特別適合夏天使用!


Sooryehan的包裝全部係韓文, 所以唔駛詳細睇啦, 跟一般用法就可以, Cushion Foundation已包括了粉樸, 而粉底液同普通Cushion Foundation唔同, 佢係一個金屬氣墊, 上面有幾個小孔, 輕輕按壓金屬氣墊, 粉底液就會從小孔走出來, 一次按壓約可搽勻半邊面, 份量控制得幾好!


夏天的高溫及濕氣容易使粉底液變質及滋生細菌, 而呢個金屬氣墊能保持粉底液的潔淨、水分及溫度, 保持粉質的新鮮度, 夏天用安心好多, 而且仲攞左專利添!

粉底液所含的韓方草本人參成份, 可以長效保濕及為肌膚解熱降溫, 持久保持妝容水潤清透!

我試用了一邊面, 搽上時粉底液十分易推開, 質地十分幼滑, 而且可以多次推開, 厚薄度都唔錯, 其遮瑕力十分好, 泛紅及色斑都可以COVER, 大家睇下我左右面的對比就看見了. 用後毛孔及皮膚看起來都細緻左, 亦有自然的光澤添, 仲有FEEL得到的水潤感.


粉底液已含有SPF50+PA+++防曬保護, 同時蘊含美白成分Vitamin B3及抗皺成分Adenosine, 所以搽完SKINCARE就可以直接使用, 多重保護亦同時護膚添~!

SET Sooryehan Metal Cushion Foundation已包括了一個REFILL, 用完唔駛再去配, 方便好多!




韓國Sooryehan秀雅韓Bichaek Jadan Metal Cushion Foundation
透薄持久氣墊粉底液 SPF50+ PA+++
HK$398 / 15g

Sooryehan秀雅韓銷售點﹕
九龍尖沙咀彌敦道20號崇光百貨B1/F Sooryehan專櫃  (3911 1031)

Sooryehan秀雅韓產品同時於全線ISA KNOX專門店 / 專櫃有售﹕
銅鑼灣皇室堡1108號鋪   (3481 9910)
九龍灣德福廣場二期326-327號鋪   (2885 2191)
將軍澳新都城中心211083   (3194 5336)
沙田一田百貨L2化妝區   (3579 4122)
大埔超級城B區一田百貨地面化妝區   (2667 8007)
荃灣千色百貨地下G-05   (2408 6393)
元朗教育路1號千色廣場3C2櫃位   (2443 5168)
馬鞍山新港城中心三樓C4   (2241 4910)
屯門市廣場1期吉之島1樓化妝區   (3586 9323)

秀雅韓 Sooryehan Facebook: https://www.facebook.com/sooryehan.hk
秀雅韓 Sooryehan Wesbite: www.sooryehan.com.hk


免責聲明:
產品由Sooryehan提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言