2015年7月7日 星期二

每天都可以溫和去角質 - Dermacept by Dr. Zein Obagi Peel Complex 複合煥膚10 美容液

大家平時點樣係屋企做PEELING? 我就通常都會用磨砂, 1星期做1-2, 但揀溫和又要傷皮膚的磨砂唔係太易, 近日發現 Dermacept by Dr. Zein Obagi 就出左一支 "可每天使用" "溫和" PEELING ESSENCE - Dermacept by Dr. Zein Obagi Peel Complex 複合煥膚10美容液.


佢有獨特弱酸性「5酸」配方 + Daily Peel」去角質配方, 可以每日使用, 抹一次就得!

5酸」成份係「植酸(肌醇六磷酸)」、「葡萄酸」、「檸檬酸」、「乳酸」、「乙醇酸(羥基乙酸), 能從根源逐層解決肌膚問題, 分別於角質層表層、 中層、基底層以及整體肌膚發揮軟化作用, 真正有效溶解老化角質及暢通毛孔, 提升皮膚吸收力, 改善暗啞粗糙問題。

而「Daily Peel」去角質配方, 結合「Exo T 氫化卵磷脂」, 蘊含豐富的高效滋潤及修復份子,能滲透至肌膚底層, 其分泌的稀少多糖能在每天微煥膚同時迅速恢復皮膚的屏障功能, 防止水份流失, 為肌膚溫和去角質之餘, 更添上一層保護膜, 抵禦外來刺激侵害。


複合煥膚10美容液使用了PUMP, 更方便每天使用, 只要於潔面後, 把複合煥膚10美容液PUMP於化妝棉上, 由下至上均勻塗抹全面即可, 而鼻翼位可以重覆打圈抹數次. 最後使用自己的爽膚水/精華及面霜就可以了.


PUMP出來是奶白色的乳液狀, 有淡淡花香味道, 性質十分溫和, 絕無刺痛及刺激感覺, 就好似把LOTION搽上面一樣的.

用了1星期, 已見到平時成日甩皮的鼻翼無左死皮仔, 而且皮膚光澤度有所改善. 因為皮膚吸收得好左, 皮膚狀態都好左!

一支180ml應該可以用3個月左右~ 價錢好OK!



Dermacept by Dr. Zein Obagi Peel Complex 複合煥膚10美容液 $525/180ML



Dermacept by Dr. Zein Obagi 網址:www.dermacept.com.hk

Dermacept by Dr. Zein Obagi Facebook: https://www.facebook.com/dermacept


免責聲明:
產品由 <A BitterSweet Life - Syreeta> BLOG送出, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見, 並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛, 本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言