2015年7月1日 星期三

輕盈水漾的肌底液 - Biotherm Life Plankton™ Essence 水源再生活膚源液

Biotherm早於上一年已經推出肌底液, 就係呢支 - Biotherm Life Plankton 水源再生活膚源液啦~ 我終於有機會試到佢了!


呢支肌底液擁有皇牌護膚成分Life Plankton 水源再生因子, 擁有8項專利保護架! 佢就係呢支肌底液重要關鍵.

Life Plankton 水源再生因子擁有刺激細胞再生的功效:透過促進主要表皮細胞 角質細胞的繁殖及凝聚力, Life Plankton 水源再生因子成為少數擁有多重修護肌膚特質的活性成份, 能擔當紓緩肌膚泛紅、不適及抵禦外來侵害等重要角色。同時, Life Plankton 水源再生因子與皮膚天然儲水成分NMF(天然保濕因子)極度相似, 能強效加快肌膚細胞再生, 孕育出新生肌膚,全面改善肌膚質素。

佢仲係來自法國添!  MADE IN FRANCE!


水源再生活膚源液的質地比較水狀, 帶有香味的, 味道清新不會過濃, 因為質地係水狀, 要適量地分數次放於手上再拍上面, 吸收得好快, 而且會番下淡淡香味, 皮膚用後不會笠, 都幾清爽的, 我建議在較乾的部位用沾濕的化妝棉敷一陣, 立即會見到皮膚飲飽水一樣的.


用完水源再生活膚源液, 要搽上自己的精華素及面霜呀!

用左幾日已經覺得缺水問題及毛孔有改善, 亦減少了泛紅及因乾燥而甩皮的情況, 感覺唔錯!!

Biotherm Life Plankton Essence 水源再生活膚源液除左有原裝125ML, 仲有200ML裝架, 更加抵用!!

依家仲可以上網換領試用裝添: https://www.biotherm-lpe.com/index.php?task=form


Biotherm Life Plankton 水源再生活膚源液
售價: HK$480 / 125ml
     HK$610 / 200ml


Biotherm HK網址: http://www.biothermhk.com/tch/


免責聲明:
產品由BeautyExchange x Biotherm邀請試用, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見, 並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛, 本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言