2016年1月6日 星期三

1星期2次就解決斷髮乾旱問題 - 新升級Pantene乳液修護深層滋潤髮膜

頭髮愈黎愈長, 已經到了膊頭位了. 本身已經係乾性頭髮及幼細髮質, 會好易有毛燥及斷髮問題, 剛剛過了的寒冷天氣令乾燥問題更為嚴重了.

我係每朝起身洗完頭先返工, 有時趕時間就連護髮素都懶得用, 就直接把頭髮放於熱風下吹乾, 更加傷上加傷.

剛剛收到P&G送來的"新升級Pantene乳液修護深層滋潤髮膜", 就決心改一改生活習慣~


新升級Pantene乳液修護深層滋潤髮膜有全新的PRO-V髮芯滲透科技, 並獨創智能損傷捕捉科技, 能夠定位受損位置, 精準修護, 感受”輕盈不黏膩”的秀髮. 而且還有抗熱力功能, 更加岩曬日日吹頭的我!

1星期只需1-2次使用"新升級Pantene乳液修護深層滋潤髮膜"就可以, 用髮膜代替護髮素啦!

髮膜打開蓋要用手起所需份量, 搽勻於頭髮中至尾段, 等待3分鐘就可以沖洗了.


過水時感覺係好笠, 沖好耐水先感覺好DD. 不過抹乾後, 又無笠既感覺喎.

吹頭個時最明顯, 頭髮真係好順, 好有光澤, 絲絲分明唔會笠. 個髮形仲可以KEEP到另一朝早都唔太亂添.

用左2, 頭髮明顯不再乾燥, 毛燥問題有明顯改善, 髮尾比以前更聽話, 最緊要係用完唔會笠!

要保養頭髮其實唔係好難, 要搵岩用品就可以輕易做到!

Pantene產品資料:

免責聲明:
產品由 P&G生活家 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言