2016年5月4日 星期三

親子活動:「污糟」藝術工作坊 Artistic Mess @ Ludus Club

由囝囝出世到開始, 我一直都有帶佢上playgroup, 同朋友仔約埋集體活動, 希望幫到佢接觸唔同事物, 刺激佢各個感觀及認識世界.

顏色係其中一樣刺激小朋友感觀的元素, 亦可以話係ART的一種. 岩岩係上星期, 我帶佢去玩左一個有關顏色的另類活動 – MESSY PAINT!!

係屋企要玩MESSY PAINT真係有D難度, 最怕整到四圍都污穢曬又難清潔. 如果出街玩就可以盡情放任, 比較少限制性.

今次黎到九龍城的Ludus Club, 參加左一個「污糟」藝術工作坊 Artistic Mess. 利用油彩於大型畫紙上進行集體「污糟」創作, 開發情感表達的多元色彩及形態, 成就繽紛想像力及鼓勵創新思維。

Ludus Club本身就係Ludus Kindergarten 念蘅幼稚園, 一所非常新, 而且有非常好的硬件配置, 我地今次就係幼稚園的HALLMESSY PAINT.

黎到已經見到地下貼好了大畫紙, 一邊係水盤, 另一邊有Kinetic Sand沙盤 BUBBLE, BUBBLE紙上仲有七彩playdoh波波.


水盤入面仲有不同形態的玩具, 有毛毛波, 發泡膠車仔, 水樽, 海棉, 等等.


Kinetic Sand沙盤入面有不同動物模型.


BUBBLE紙下面有七彩布, 小朋友係上面行, BUBBLE一路爆, 又會啪有聲有感覺, 囝囝仲係上面跑添, 刺激感觀及觸覺!



玩左一陣, 大家安排齊集係檯仔, 準備用Ludus Club自製的顏色冰粒畫畫, 冰粒上係木衣夾, 小朋友咋實衣夾就可以亂畫, 仲可以畫係手再印上畫紙, 估唔到冰粒都可以甘樣玩!



而且仲可以將油漆夾係化妝棉中間, 大力一拍, 油漆四濺於畫紙上, 過癮!!

之後黎到集體「污糟」創作, 大家係不同顏色的油漆盤中, 用身體做工具, 隨意畫係地上, 手板, 手指, 腳板都用齊, 仲有其他工具提供, 好似印章, 海棉轆, 足球等等.



最後壓軸高潮, 就係油漆唧筒!! 大家可以羅不同色的唧筒四圍噴, 囝囝同朋友仔全身都沾滿了七彩油漆, 大家都係到尖叫, 真係好開心!!



最後Ludus Club好窩心地準備了一箱暖毛巾俾大家清潔手腳, 所有油漆都係水性Washable, 一抹就甩色, 玩得好放心!!

真係要一提, Ludus Club所有員工都好NICE好有愛心, 好鍾意同小朋友互動添!

Ludus Club仲有MESSY PAINT玩架, 大家可以留意佢FACEBOOK:

免責聲明:
產品/課程由Ludus Club提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言