2016年9月23日 星期五

為家人準備健康美食 - 西門子 IQ700 嵌入式三合一焗爐

要做1個出得廳堂, 又入得廚房的媽媽真係唔容易, 煮到仔女最鍾意食, 美味, 又有營養的食物係好大學問. 要懂得計算寶寶的營養需要, 又要色香味俱全, 真係要搵好多小TIPS及好幫手先得.

今次參加左SIEMENS西門子的嵌入式微波焗爐Workshop, 原來家中有一部嵌入式微波焗爐, 已經可以取代多種廚房小電器, 要煮得一手好廚藝真係唔難呀!

SIEMENS西門子iQ700嵌入式微波焗爐 (MODEL NO HN678G4S1B) :
一部可以包括了焗爐, 蒸爐, 微波爐 保溫箱!





iQ700嵌入式微波焗爐 (MODEL NO HN678G4S1B)配備了以下功能:

-      -    pulseSteam智能添加蒸汽及感應器功能的嵌入式微波焗爐
-      -   微波及pulseSteam智能添加蒸汽功能: 有助保持食物濕度, 以免食物於加熱時流失水份, 達至外脆內軟效果
-     -     TFT Touchdisplay Plus觸控顯示屏: 易於使用的觸控瀏覽功能
-     -     roastingSensor bakingSensor: 食物能完美且正確地烹調
-   -       activeClean: 自動自潔功能

-    -      cookControl Plus: 保證佳餚能成功烹調


今次SIEMENS西門子仲邀請了2位營養師, 即場炮製了4款又快又好味的美食, 原來真係15分鐘可以整到一道美食!! 真係色香味俱全架!!

粟米南瓜湯

把南瓜去皮, 連同雞湯放入三合一焗爐, 取出再打成蓉.
另外把粟米放入焗爐煮熟, MIX埋一齊, 加入低脂奶即可.


椰菜花吞拿魚沙律

分別把椰菜花, 紅蘿蔔用三合一焗爐煮熟, 再混合醬汁即成.


鮮茄意大利飯

意大利米加入雞湯, 放入三合一焗爐加熱, 再取出攪拌.
再加入其他配料, 再加熱即可.
完全唔駛明火煮食, 真係超方便!


三文魚柳配馬鈴薯

三文魚醃好, 再放入三合一焗爐用微波加焗的功能煮熟.
另外馬鈴薯用叉刺穿, 有表面搽上香料及油, 放入三合一焗爐用用微波加焗的功能煮熟.

切好上碟即可.



今次ISEE iSEE Handcrafted Icy Desserts仲特別送上了各款的手製果肉雪條俾我地.  每條都有原件水果, 真係十分好食!!


另外, SIEMENS西門子仲推出了一部"法式多門無霜雪櫃", 可以幫手KEEP住食物營養, 仲有easyLift易升降層架, 適合不同高度的物品. 容量仲超大, 可以放好多好多支雪條呀!


如果大家有興趣, 可以親臨SIEMENS西門子陳列室參觀!

西門子Official Website:  http://www.siemens-home.com.hk/zh/



免責聲明:

產品/課程由SIEMENS西門子 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言