2017年2月28日 星期二

有效對抗牙肉腫痛及出血牙齦 - Oral-B臨床科研護齦雙管牙膏

牙肉腫痛, 牙肉發炎可能係每個WORKING MOM都會成日遇到的問題, 好彩我岩岩認識到Oral-B臨床科研護齦雙管牙膏, 幫我去保護牙肉, 等我再唔會流牙血及減少牙肉問題!



每日朝九晚六返工, 返到屋企所有時間都係囝囝嘅, 每次假期我地會親自湊番佢, 有時仲辛苦過返工. 特別係囝囝病的時候, 夜晚更加無教好訓. 每次少D休息, 第一個徵兆就係牙肉腫痛, 熱氣又燥底, 就好似報時器甘, WARNING自己要休息多D.

不過最近醫生話我知, 原來牙肉腫痛唔係因為熱氣, 唔係單單休息多D就可以解決!

原來牙齦不適的常見原因主要是牙周病, 係檢查牙齒後, 牙科醫生會建議洗牙, 因為洗牙能清除牙周病的元兇—牙菌膜和牙石, 之後在家時要注意繼續保持牙齒清潔, 牙齦便會回復健康.

係屋企, 就可以用由美國入口的Oral-B臨床科研護齦雙管牙膏去幫我保護牙肉.

第一次見到牙膏都需要分2, 係因為2支有不同用法, 先「修」後「護」:

Step 1: 深潔護齦牙膏,能修護受損牙齦
Step 2: 活氧呵護啫喱,為牙齒形成保護屏障



Oral-B呢支新牙膏係獲得臨床科研實證, 有效係3天幫助對抗牙齦紅腫出血問題, 而且仲有美國FDA權威機構認可添架! 生完BB之後, 食得入口的東西我都特別注意成份, 美國入口又有FDA可以安心使用. 用完佢有好似洗牙後的潔淨感覺, 只需要2分鐘, 2個步驟就得了!

Step 1係深潔護齦牙膏, 本身係密封包裝, 需要撕去錫紙才可以用. 牙膏係冰藍色的, 用佢先刷牙一分鐘, 很容易就起泡, 牙齒感覺到有點粗糙的感覺, 原來係活性成分開始發揮作用, 輕輕刷牙後不需要漱口, 就可以再用Step 2.



Step 2係活氧呵護啫喱, 係透明無色的GEL. 佢不會起泡的, 係即時感覺到牙齒好似有一層滑滑的COATING, 同保護膜一樣, 氣味同感覺都十分清新, 完全係洗完牙一樣的感覺!


我一連用左一星期, 幾日後已開始發現牙肉腫痛得到舒緩, 慢慢亦完全好番曬. SURPRISE係每次擦完牙都好FRESH, 十分輕盈及口氣清新, 牙齒全日都KEEP住滑滑的, 食完野都唔會變鞋, 牙齒好似著左衫一樣, 好舒服!!

Oral-B護齦雙管牙膏 (原價$149.9), 依家有$45現金券, 有優惠真係好抵買!


Oral-B護齦雙管牙膏係各大個人護理專門店有售


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言