2017年3月30日 星期四

鮮 ~ 味 ~ 行 ~ 海陸空食齊 - 潮福蒸氣石鍋

要坐耐D傾計, 最好就係火鍋, 不過, 蒸氣石鍋仲更好食, 今次約埋一大班FD去潮福食蒸氣石鍋.

$318一位, 有海陸空美食, 仲有豬牛雞丸蔬菜全食, 好鬼抵


最緊要係, 潮福係有專人服侍, 專人為你預設所有蒸煮時間, 完全唔係出手, 坐係到等食就可以了, 所以要吹水約會一流!


飲品醬汁全部自己揀, 自己攞.
座位旁邊已見到魚缸, 貝類好新鮮!
人到齊, 店員就會幫你"開爐", 先將珍珠米, 乾瑤柱, 淮山放係石鍋內, 蒸氣立即一湧而上了!
食物慢慢出場, 先黎係"姬崧茸燉螺肉", 湯內有不少材料, 有雞, 瘦肉, 藥材等等, 好清好香.
每人有半隻乳鴿, 肉厚亦唔細隻, 皮仲有少少脆架!
貝殼盛盆 - 3種不同的貝類, 包括了青口 (好大隻), 隻隻都新鮮, 係水口隻隻都申出"舌頭".
用蒸的方法, 可以保留貝類的鮮味, 全部都打開口, 完全無沙, 隻隻都肥厚多汁, 好甜!
北韓鮮鮑魚 - 放了虫草花及蔥花係面一齊蒸, 鮑魚彈牙清甜
海鮮中的重頭戲 - 半隻龍蝦!!
超新鮮, 切開左一半, 上檯仲會郁架! 就甘加少少蒜頭清蒸, 放滿了一鍋, 好壯觀!

龍蝦肉蒸完係凸起架, 證明新鮮, 不用什麼調味, 已經勁彈牙, 個個都問可唔可以另外再ORDER!
北韓象拔蚌 / 大元貝- 已切開了2, 加入蒜蓉及粉絲再蒸, 一樣彈牙又鮮甜, 粉絲吸曬象拔蚌/元貝的精華, 一滴都唔漏.

串串海蝦 - 原來每隻都有蝦膏架, 仲好多膏添, 好驚喜!!!
食曬海/, 開始食肉類啦, 牛肉只有和牛片及和牛粒. 和牛片好重牛味, 蒸到7-8成熟岩岩好, 超正!!!
仲有虫卅花清遠雞, 好入味好香, 如果有飯底更加正.
甜粟米真係超甜, 蒸耐少少要8分鐘, 不過真係好味過自己煮.
經理話最出名係馬拉糕, 新鮮蒸番, 又真係又香又軟!

根本完全搵唔到一樣唔好食, 樣樣都巧手新鮮!
潮福蒸氣石鍋
https://www.facebook.com/%E6%BD%AE%E7%A6%8F%E8%92%B8%E6%B0%A3%E7%9F%B3%E9%8D%8B-677051442430968/

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言