2018年8月16日 星期四

Lancome零瑕妝容 – 全新《Teint Idole Ultra Water極致持妝輕透粉底液》 及《La Base Pro妝前柔滑隔離霜》


化妝品係女仔必須要有的, 可以話係基本的禮儀, 有好的Makeup Base及粉底, 可以讓人看起來精神好多, 吸睛度大增! 對我來說, 擁在貼服持久的素顏妝容更好!

特別係Makeup Base, 已經成為不可缺少的重要步驟, 不論單獨使用或是於粉底前便用都一樣重要, 因為Makeup Base具有改善膚色, 提升肌膚光澤的功效, 岩岩我就找到一對Lancome孖寶!


好好用的Makeup Base - Lancome La Base Pro妝前柔滑隔離霜》, 早係2009年已經推出, 獨有Elasto-Smooth™科技, 能有效折射光線, 修飾幼紋, 毛孔及瑕疵, 造出完美幼滑之肌膚, 令粉底更持久貼服, 質地仲好輕盈, 仲不含油份, 清爽不黏稠!


Pump裝的《Lancome La Base Pro妝前柔滑隔離霜》係透明Gel, 無色無味, 一推開立即感覺到皮膚變得無比的幼滑, 並且令皮膚即時啞致, 及有改善幼紋功效! 而且反覆摸皮膚也好, 都十分清爽!



再用上Lancome岩岩新推出的《Teint Idole Ultra Water極致持妝輕透粉底液》, 全新配方是專為亞洲肌膚而研製, 蘊含揮發性粒子, 使粉底清爽, 質感透薄而持久水潤, 仲有吸油成份, 令妝容擁有長達18小時的持久度!

粉底具備SPF38 PA+++防曬系數和12款色調,各種細微的膚色差異也照顧周全。



我就試左其中2個色調 (B-01  BO-04), B-01較白, BO-04帶微黃.


粉底液順滑易推, 可以用手指輕輕拍均, 再推開上粉, 少少份量已經夠用半臉, 質地十分透薄, 上妝後係是半啞緻的亮澤妝效, Coverage都十分好, 瑕疵及毛孔好似收埋曬甘, 妝容十分自然及亮白, 令肌色十分平均!



先用上LA BASE PRO妝前柔滑隔離霜 , 再加 Teint Idole Ultra Water極致持妝輕透粉底液, 兩者配合得恰到好處! 放工後妝容仍然KEEP得好好, 持久度高, 無變色, 無甩粉及出油, 現在夏天氣候都岩用!



Lancôme La Base Pro 妝前柔滑隔離霜(HKD320/25ml)
Lancôme Teint Idole Ultra Wear Liquid Foundation極致持妝輕透粉底液(HKD390/30ml/12)


想了解更多Lancôme產品, 可以到以下網址:
Lancome Website: https://www.lancome.com.hk/

免責聲明:
產品由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言