2018年8月8日 星期三

ViViCare® 甘露糖 · 紅莓即沖飲 - 對抗尿道炎/尿道感染


女仔最怕係咩病?  我自己最怕係尿道感染,狂去洗手間, 每次去洗手間都痛過生仔,忍唔住都會叫出黎,真係好痛架,而且當試過患上尿道感染,好易會復發,我真係好怕呢種病,真係勁辛苦!

尿道感染主要是由細菌引致,細菌侵襲下尿道內壁引起發炎。約90%的感染都是由大腸肝菌(Escherichia coli)所引致的。 而且長期需要坐係OFFICE,飲太少水,經常著緊身褲,天氣太熱又成日焗住,更加容易會有尿道感染.

同時係懷孕時,因為荷爾蒙變化,都好易有尿道感染.

岩岩朋友就介紹左一隻supplement俾我,叫做   <ViViCare® 甘露糖 · 紅莓即沖飲>!



佢唔係藥黎架,係營養補充飲料,含甘露糖(D-Mannose)及紅莓花青素(Cranberry Proanthocyanidins),發揮雙效保護作用。能同時抑制微生物或病原體粘附在私密部位上,能有效舒緩及預防女性私密部位多種不適,最緊要不含西藥成分,安全可靠!

甘露糖(D-Mannose)實際上是一種簡單的糖,天然存在於多種植物裡面,包括蔓越莓、藍莓、桃子、橙子等等,甘露糖能夠吸附結合那些來到泌尿道的大腸桿菌,使其無法黏附在泌尿道上皮細胞上面「作怪」,有效抑制細菌在尿道表面粘附,讓細菌直接隨尿液排泄出去。 從而降低尿道不適,減少復發機會。

紅莓花青素(Cranberry Proanthocyanidins)能夠抑制細菌粘附到尿道細胞上的能力,從而減少細菌由腸道內遷移到尿道的可能性。

ViViCare® 甘露糖 · 紅莓即沖飲係沖劑,打開已經聞到好香的果汁味,一包加水大約250毫升,成杯都係粉紅色,好可愛呵! 入口甜甜地,真係好似飲緊果汁!


ViViCare係零脂肪添!


原來ViViCare意大利製造,更加有信心! 想有最好效果,就跟足instruction服用~



依家係以下Website仲有免費試飲COUPON送添呀!

ViViCare Website:   http://www.vivicaredrink.com/

免責聲明:
產品由美國森美提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言