2019年10月23日 星期三

Kiehl's 聖誕倒數月曆 Advent Calendar 2019


仲有2個月就到聖誕節啦, 好多品牌已經密鑼緊鼓推出聖誕節產品, 而每年Kiehl's都會推出一款聖誕月曆, 客人可以每日拆開一份小禮物, 日日有驚喜, 倒數至聖誕!


今年Kiehl's聯同芬蘭赫爾辛基的著名插畫師Janine Rewell一齊設計限量版包裝, 設計猶如一本聖誕故事書,共分4個章節, 主要講述 Mr. Bones為了節日而返回Kiehl’s的發源地 紐約藥房的歸家旅程。由Grand Central Station 開始、溜冰之旅, 唱聖誕歌以及回到Kiehl’s旗艦店作為旅程的終結。

而每一份小禮物, 都係Kiehl’s最受顧客喜愛的產品, 一共有23款甘多!


Surprise係包括左極具收藏價值的Mr. Bones襟章!



Kiehl’s聖誕月曆 1025日開始限量發售, 現凡買滿HK$500, 即可以HK$495 換購Kiehl’s限量版聖誕月曆乙份 (價值超過HK$1,500), 每人只限換購一份,  D去睇下啦~


想了解更多其他Kiehl's產品, 可以到以下網址:

Kiehl’s Website: http://www.kiehls.com.hk
Kiehl’s Facebook: https://www.facebook.com/kiehls
Kiehl’s Weibo: KiehlsHK


免責聲明:
產品由Kiehl's提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言