2019年9月26日 星期四

去皺三角貼及DIY量膚配方 - Kiehl's全新醫學重點淡紋三角貼 + 醫學專研量膚配方


人到中年仲生埋2個小朋友, 日日返工挨夜再半夜起身餵奶, 面上的皺紋愈黎愈深, 有時真係唔想照鏡, 特別係鱼尾纹最易暴露人的年齡, 一定要好好保養!

Kiehl's剛剛推出了新產品 - 醫學重點淡紋三角貼Line-Minimizing Targeted Triangle Patch-Masks, 嶄新的三角形剪裁細細片的, 可以揀選重點去皺部位再緊緊貼上, 能即時減淡皺紋同時預防細紋形成。

醫學重點淡紋三角貼配方蘊含六胜肽及微細透明質酸,六胜肽能有效減淡皺紋及預防細紋形成, 而微細透明質酸能即時填補紋理,令肌膚更水潤飽滿!

面膜唔似一般水份面膜, 面膜內層係充滿了六胜肽及微細透明質酸的水漾啫喱, 好似膠水一樣的可以緊緊貼實係皮膚, 走黎走去都唔會甩或移位, 成份慢慢滲入肌膚, 每次使用30分鐘, 一星期三次, 臨床測試顯示如用8星期, 可以改善紋理達65%!

我就貼係法令紋, 眼袋紋上, 再去做家務或湊仔都唔擔心會甩, 而且小朋友仲覺得好得意, 唔會變左白面魔鬼! 用完30分鐘, 貼過三角貼的位置明顯地緊緻左!



我仲配合埋Kiehl's可以個人調配的醫學專研量膚配方 Apothecary Preparations, 可以自選兩款濃縮精華加入原液內, 針對改善你最關注的2個問題!



濃縮精華有6個選擇, 包括有緊緻, 去皺, 更新皮膚, 亮白, 收細毛孔及抗紅; 今次我就揀左緊緻同亮白兩款, 可以用完淡紋三角貼後再加強保養! 原來緊緻濃縮精華 Firming Complex更加係新成員, 內含100%純五味子精華及31%印加果仁油.



返到屋企, 可以自己打開2濃縮精華MIX入原液內, 再搖勻就可以使用了~



佢質地係好輕盈的油狀, 用黎做按摩油都唔錯, 吸收也算快, 用後有輕微的油光係肌膚上, 再搽上FACE CREAM即可~ 可以自己DIY又可以自己MIX, 感覺更加好呵!



想了解呢個系列的產品資料可以到下網址:
Kiehls 醫學重點淡紋三角貼: https://bit.ly/2kf6KOS
Kiehls 醫學專研量膚配方: https://bit.ly/2lzujSu

想了解更多其他Kiehl's產品, 可以到以下網址:

Kiehl’s Website: http://www.kiehls.com.hk
Kiehl’s Facebook: https://www.facebook.com/kiehls
Kiehl’s Weibo: KiehlsHK


免責聲明:
產品由Kiehl's提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言