2011年7月25日 星期一

超好味又飽肚既減肥湯 - KGCHECK美窈代餐

減肥飲品及代餐近來都試得多了, 但最好味及最飽肚的, 我必定推介"KGCHECK美窈代餐"!!
KGCHECK美窈代餐本身有6個口味, 分別係:
- 馬鈴薯蔬菜
- 蕃茄羅宋
- 南瓜蔬菜
- 海鮮巧達
- 蘑茹口味
- 玉米口味
不過今次我只試用頭4種味道, 而另加也試了即食意大利麵, 加入湯內等3分鐘, 可以令你更飽肚.
今次試食1個星期, 每天我會以其中一餐用KGCHECK美窈代餐代替. 最多係晚餐食, 中午只有1次.
食用就真係超簡單, 只需要1分鐘, 一包KGCHECK美窈代餐加入250cc熱水, 快速攪拌至沒有粉粒就可以食用了!
第一個試食既係南瓜味, 倒出黎已經好香啦! 入而仲有一粒粒既綠色碎片, 應該係已脫水既蔬菜.
加入熱水, 就變成一碗好杰身既南瓜湯~ 飲落覺得似咖喱湯多d, 仲有一片片蔬菜, 飲完已經覺得好飽肚~
第2日就試下海鮮巧達, 白色粉碎仲以為係cream soap添~
入面有一粒粒綠色既方塊, 不過最驚喜既係入面有一條條, 好有咬口既蟹柳絲, 好有口感!
以上2次既經驗, 用普通size既飯碗係唔夠大架!! 250cc既水應該要用湯碗, 先可以均勻地攪拌. 今次找來了一個大湯碗~
到試下馬鈴薯蔬菜味了~ 睇落同海鮮巧達既樣差唔多喎, 又係有小粒既蔬菜.
小粒既蔬菜慢慢發起來了, 好大片的菜菜呀!
湯底好滑, 食唔好炒粒, 真係好似外面餐廳既cream soap.
第4個口味啦~ 蕃茄羅宋!
因為太餓了, 今次加埋即食意大利麵一齊食先~
一定要用熱水, 蕃茄羅宋湯粉及即食意大利麵倒在一起, 加入熱水, 攪拌後等3分鐘, 意大利麵就變軟啦!
蕃茄羅宋湯入面有一粒粒牛肉, 應該唔係真既肉黎既, 不過都好有口感, 味道都幾似.
但係羅宋湯絕對唔係平時飲開個隻, 呢隻真係有一粒粒粉末既口味.
4隻口味當中, 我最愛就係極似咖喱湯既南瓜蔬菜味了, 其次就係海鮮巧達, 愛死了這個口感!
食左7日, 每次食完KGCHECK美窈代餐真係差唔多5-6個鐘先肚餓喎, 如果晚餐食, 第2朝訓醒都唔餓, 真係頂到喎!
以前食代餐, 真係好快就肚餓, 今次KGCHECK美窈代餐令我改觀了! 又好味, 好有多種味道選擇!
唔好以為KGCHECK美窈代餐只係為左食飽你甘簡單, 佢有好多成份保充番你既身體需要架~
順暢成分:
高纖的菊苣纖維含量除了可增加飽足感,也可促進腸胃蠕動,變腸胃菌叢生態,所以初期的1~2星期會產生排氣或排出物增多現象。
美容成分:
使用豆奶代替乳製品,豆奶含有大豆異黃酮,是植物性的女性賀爾蒙,可幫助調解女性機能。另含鎂、高鈣、高鐵及綜合維他命D、B群(B1、B2、B6、B12)、葉酸、泛酸、強化維生素A、C、E成分。B群參與能量代謝,是協助曲線管理的重要因子。
窈窕成分:
每包含500毫克世界專利Super Citrimax®超級藤黃果成分。
Super Citrimax®是一種來於自然植物萃取物,擁有多項臨床研究。
(i) Super CitriMax ®屬InterHealth N.I.公司所有的註冊商標
(ii) Super CitriMax ®藤黃果抽出物美國專利字號 6,160,172, 6,395,296, 6,875,891, 7,355,651以及全球多項專利申請中
每包約含6克的蛋白質。蛋白質是胺基酸的來源,是身體組織成長、修護與維持的基礎。在曲線管理過程中,若身體攝取的蛋白質不足,身體會轉而消化肌肉組織,將不利於健康。另每包含約6克可增加飽足感的天然萃取荷蘭產的菊苣纖維,自然萃取物的超級藤黃果Super Citrimax® 也能藉著和身體的自體自燃過程來安全地增加飽足感。 
其實KGCHECK美窈代餐仲有高纖低糖美窈餅-蔓越莓口味既餅餅架. 不過今次未有機會試食羅...
係邊到買到? 呢到呀!

沒有留言:

張貼留言