2011年7月31日 星期日

率先試用 - 韓國Snail Nutrition Wrinkle Care Cream蝸牛面霜!

小妹孤陋寡聞在早幾日玩Facebook才知道有一隻面霜是用蝸牛的黏液來做的品牌叫做DERMAL, 係韓國牌子原來佢既dermal mask已經好出名架啦!

早排係Gigonzone也可以用超平價買入呢個牌子既mask, 功效大受好評.

今次我就率先試用Snail Nutrition Wrinkle Care Cream蝸牛面霜!

DERMAL Snail Nutrition Wrinkle Care Cream80%係用蝸牛黏液萃取做架含量好高下!
原來蝸牛黏液中含有多醣體成份. 可形成一層保濕的防護膜,含有膠原蛋白、維他命、甘醇酸等,具有保濕與修補细胞的功能。

蝸牛黏液所萃取的精華亦可以刺激皮膚細胞再生,加速受損組織的修復與保濕,並能收縮毛孔增加皮膚彈性,令肌膚緊緻細滑!
係包裝上佢注明要Apply after foundation, 我覺得好怪.... 


我就只當佢係day cream/night cream去使用先~

DERMAL Snail Nutrition Wrinkle Care Cream係白色既cream質地幾細滑.

DERMAL Snail Nutrition Wrinkle Care Cream係白色既cream質地幾細滑.

再用上已塗爽膚水既面部, cream狀十分易推開未推曬份面已搽左既肌膚已經完全吸收曬需要用較多既份量才完成.
吸收後皮膚十分清爽摸上手十分十分滑溜完全不黏手整晚在冷氣房亦不覺得乾燥喎!

極速吸收+極度清爽+不乾燥真係好神奇!

售賣點 :
Dermal Korea 
地址: 旺角西洋菜街南1N號兆萬中心6604 
電話: 8100 4686 
營業時間: 星期一至日: 1500 – 2200 

沒有留言:

張貼留言