2011年12月24日 星期六

遮蓋毛孔- L'Oreal Paris Base Magique 雪葩細緻底霜

今次得到L'Oreal Paris邀請試用Base Magique Transforming Smoothing Primer 雪葩細緻底霜! 多謝曬呀!!!
 收到已急不及待打開黎試了, 看見粉紅色的包裝及同樣是粉紅色既MOUSSE已經好開心! I love Pink and Purple!!
 用指尖取出少量, 質地十分十分幼滑, 真係好似MOUSSE甘!
 呢個產品係網上一查, 好多網友都大讚!!
佢可以撫平毛孔瑕疵, 細紋都遮埋, 令肌膚光滑!
而且仲有控油功能, 提亮肌膚及柔色效果添!

0毛孔, 0破綻, 0油光, 0暗啞, 0斑點, 五個零喎!

來個大測試先~ 以下呢張係未使用Base Magique的, 鼻鼻最明顯見到毛孔.
 搽上Base Magique後, 你見到鼻鼻2側的毛孔嗎?
而且明顯地油光BYEBYE, 墨也遮蓋了一點點, 無甘黑!
大半天後, 鼻鼻的油脂比平時慢了出來, 到5-6點才見有油光, 控油叫不錯的了, 毛孔仍沒見面, 不錯呀!

各大WATSON'S及萬寧有售, 留意減價時間入手!

以下是YOUTUBE的介紹片段
http://www.youtube.com/watch?v=FMzHopIiBL0&feature=player_embedded

沒有留言:

張貼留言