2011年12月15日 星期四

第四代加強版 - Menard Collagen Gold 口服骨膠原飲料

口服既骨膠原產品成行成市今次試下新產品先~
 MENARD已早於1988年時已推出首代骨膠原美肌飲品,現推出全新第四代美肌飲料Collagen Gold,透過「增加、保護、再補給」的循環概念,令各種有效成份發揮最大效益,讓人體更易吸收,有效提升肌膚底層膠原蛋白,能即時收細毛孔,使肌膚回復幼嫩白滑.

Collagen Gold蘊含十三種營養美肌成份,能與人體互相配合產生骨膠原三效循環管理效應,不單只是補充骨膠原,促進人體自行增生骨膠原,並提高至近2倍的骨膠原再生能力,更重要是防止體內的骨膠原流失,為肌膚打好最佳基礎。再進一步促進人體自行增生透明質酸,增加補濕能力,特別適合希望肌膚回復緊緻細嫩、剔透潤澤的人士飲用。(即係我仲有11日就係我大日子啦!!)
全新加強版新增3種新成份,達至自我制造,補給,更新肌膚膠原蛋白
1) 活性化骨膠原比第三代體內自我製造骨膠原可高出40%,激活膠原再生能力。

2) 菩提花精華高度抗氧化精華,有效抑制游離基分解骨膠原,大大減少骨膠原流失,從而增強補給能力。加上配合原有的西梅汁精華及獨有的石榴萃取精華,能有效促進人體自行增生骨膠原並防止體内骨膠原流失;加倍鞏固骨膠原增生及補給能力。

3) 活性化葡萄糖胺是體內必需用來自我製造透明質酸的要素,增加真皮層的高度保濕份子,配合原有的竹葉精華、貓爪草及維他命B2B6,有效令肌膚時刻保持水潤飽滿。
1支只有23kcal, 仲只有0.4g既糖份!
 倒出黎睇睇係透明黃色既液體但味道都ok幾好飲一啖已經飲完一支啦我建議飲用後飲一杯清水幫助吸收.
 一盒是十支裝的, 20支為一個療程我已經飲左十支啦!

皮膚係十天後覺得無甘乾毛孔好似有一點點的改善比較明顯的是鼻頭位置.

再飲埋另外一盒再報告結果啦!


MENARD Collagen Gold HK$240 (10) (全線MENARD專門店/萬寧及萬寧PLUS 獨家發售)

萬寧做緊promotion, $3882MENARD專門店仲做緊大優惠, 6盒只需要$1080!

沒有留言:

張貼留言