2012年5月18日 星期五

超強抗氧化- Life Nutrition 有機巴西莓強化配方

女仔最注重皮膚, 而皮膚質數, 除左使用護膚產品之外, 內服既補養品都係好重要既.

依家好多工作都唔定時, 壓力大都唔在講, 仲要食無定時, 又訓得唔好, 毒素積蓄, 個人又水腫, 皮膚自然差.

不過我發現有隻補健產品可以幫助減輕以上既問題,

佢就係Life Nutrition出品既有機巴西莓強化配方.

聽到有機已經好放心, 使用左有機巴西莓同有機石榴成份添.

產品係美國製造, 我都好放心.

食用有機巴西莓強化配方好簡單, 一日2粒, 飯後服就可以了.

有機凍乾巴西莓富含氧化自由基吸收能力,抗氧化指數是紅葡萄的56倍、橙49倍、藍莓22倍。  

配方仲加入左有機凍乾石榴, 提供維他命C與可抵禦自由基的抗氧化劑。  

受認證的10:1有機凍乾精華,當中蘊含抗氧化物, 維他命, 礦物質, 多不飽和脂肪酸, 食物纖維, 胺基酸等等, 供給市場上最高品質及效能的營養素。

研究顯示,可抵禦自由基的抗氧化劑,能修復皮膚瘡疤、提昇免疫力、減輕體重與降低壓力。

胺基酸和維他命B群有助降低壓力與促進優質睡眠。
2粒膠囊好易吞服, 我食左2個星期左右, 明顯地我覺得訓教質數好左.

呢個月我剛剛轉工, 壓力比以前既工作大, 要適應新環境, 有足夠既精神對付工作真係好重要! 同埋夠訓對皮膚真係好緊要, 眼袋都細D!

而且價錢唔算貴, $299/60粒, 剛剛係1個月既份量, 呢個價錢買到機產品都合理呀!
銷售點:屈臣氏、ThreeSixty
查詢: 2803 0337
網址:
www.LifeNutritionUSA.com

沒有留言:

張貼留言