2012年6月2日 星期六

夏天都要鎖水 - Prodigy高效透明質酸保濕精華(Advanced Moisturizing Soothing Gel)

夏天我返到屋企就開冷氣, 返工又留係冷氣寫字樓, 皮膚水份係甘扯乾, 要做足補水先頂得住!

今次要介紹既牌子係Prodigy, 係一位瑞士皮膚科醫生創辦既品牌, 主要針對皮膚缺水及敏感問題既護膚品.

而今次試用係Prodigy其中1個系列:

Prodigy全天候有效的保濕美白抗敏系列:

  • 成分從瑞士阿爾卑斯山的植物中提煉而成,特別針對皮膚缺水及暗沉色斑問題。
  • 其高效保養成分,讓肌膚重現活力光彩。
  • 純天然、不含油分、香料或阻塞毛孔成分適合所有類型肌膚。
而我用既產品係Prodigy高效透明質酸保濕精華(Advanced Moisturizing Soothing Gel)
Prodigy高效透明質酸保濕精華(Advanced Moisturizing Soothing Gel) 15ml
含大、小分子玻尿酸,能深入肌膚加強含水量,協同膠原蛋白作用,並可在肌膚表面形成防護膜,嚴防水分散失,全面解除肌膚乾渴問題,使肌膚不只喝飽保濕精華,更緊鎖水分不讓流失,肌膚自然散發水嫩彈性光采!
  • 高效透明質酸及甘油有助鎖定水份,令肌膚更嫩滑
  • 改善膚質、保持肌膚彈性及水嫩的細緻平滑觸感
  • 立即舒緩敏感皮膚及提高肌膚保濕力
  • 適合所有皮膚類型

而佢係一個透明GEL狀質地, 無香味既, 一推就好似一層薄薄既水狀, 好水潤.

有時係屋企懶D, 只搽左Soothing Gel, 留係冷氣房中都仍好保潤, 唔會乾爭爭.

用左個幾星期, 保濕度高, 無敏感, 質地幾清爽, 有一點點改善泛紅問題.

價錢: $448/15ML

沒有留言:

張貼留言