2013年1月3日 星期四

Dermal Mask x Annie.G Chan 冬季護膚及聖誕迷人節日妝容教室

2012既聖誕節好開心得到Dermal Mask既邀請可以參加Dermal Mask x Annie.G Chan 冬季護膚及聖誕迷人節日妝容教室學識為聖誕節自我打做聖誕迷人節日妝容更加可以學試用Dermal既產品去做冬季護膚皮膚靚靚+妝容靚靚=Perfect Xmas!
黎到剛剛開張幾個月的Annie G ChanWorkshop, 已經準備有飲品及生果撻等我地啦Workshop仲有聖誕花好有節日氣氛呀檯面上已經準備了一系列既化妝品等一陣Annie就開始教我地聖誕妝容Tips~
今次即場找了一位BLOGGER黎做MODEL, 佢仲係當日既壽星女添Annie一邊攪笑一邊使用Dermal "朝蛇晚蜂既面霜黎幫面部做按摩呢個按摩手法係Annie幫客人化妝前都會做的約使用1元硬幣份量每天朝早上妝前按次序(1-5)做按摩可以通淋巴去水腫血液循環又可以V!!
跟住到自己為自己按摩啦之後Annie開始教授由底妝到全妝的整個化妝技巧重緊要在整個面部的外圍用一個深少少色既粉底及主打眼部化妝今次使用了深綠色眼影再在頂部加上黃色眼影原來都好MATCH及可以去眼腫效果架!
完成整個課程, Dermal Mask仲送上一大堆產品俾我地回家慢慢用包括了不同的Mask, Hand Cream, Sleeping Mask2瓶有2013年才有售的新包裝"朝蛇晚蜂" Dermal Syn-Ake High Lifting Cream (蛇毒面霜)Dermal Bee Vemon Relaxing Cream (蜂毒面霜)!

早前我已經試用了"朝蛇晚蜂"面霜可以重溫以下BLOG LINK:http://blog.yahoo.com/_RCHK3MMDI4GWDK5YT2O5SHJZL4/articles/707480

Upload左一張更大的按摩手法圖俾大家有時間要跟住做呀!

再一次Dermal Mask的禮物及豐富的一個晚上!


沒有留言:

張貼留言