2015年1月4日 星期日

屬於自己的陶瓷印章 - CLASSES 個性陶瓷印章製作班

早已聽聞可以自己整印章, 今次終於可以試做啦! 今次參加左CLASSES舉辦的<個性陶瓷印章製作班>, 可以自己DESIGN圖案或名字, 自己雕刻, 全人手製作, 專屬自己又有紀念價值!

地點係銅鑼灣黃金地段, 十分方便, WORKSHOP本身有開皮革班及其他手作班, 今次上堂有8個朋友仔, 其中有半數都係雕公仔, 其餘都係雕中文字.

老師已經預先為我準備好雕刻的文字. 首先係先揀好自己想要的印章物料, 2個選擇, 原石會較易雕刻, 而人造的複合石會較硬. 我就揀左1個紅色複合石印章.


揀好印章, 就可以將印章用沙紙磨平要雕刻的表面, 就可以準備雕刻的手稿啦, 先把老師已經預先為我準備好雕刻的文字COPY落牛油紙上, 最後亦係最難的工序, 就係再用毛筆及墨水, 塗滿於已填色的牛油紙上, 如果有少少出界及錯漏就要重新黎過!


幸好今次一次完成, 最後的工序就係把上好色的牛油紙轉印於印章上, 就可以開始雕刻工序啦!

雕刻話難唔難, 但係要非常小心, 因為好易會出界, 係我金晶火眼之下都有少少雕刻出界, 因為石頭有唔同紋理, 有時都無可避免~

最終都完成了, 老師讚我好叻叻呀, 所有野都一TAKE完成!


呢個陶瓷印章就交俾我仔仔啦~~


CLASSES係一個清晰及簡易的搜尋平台, 有好多興趣班可以學, 好似化妝班、唱歌班、烹飪班、紅酒班、攝影班、健身班、親子班等等, 上去網址可以好易搵到你想學既班~

網上預約, 可即時付款登記工作坊(http://www.classes.com.hk/events



免責聲明:
產品/課程由CLASSES提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言