2015年1月16日 星期五

一試愛上的質感 – 台灣Doretta鉑金胜肽彈潤微導菁萃 及 鉑金胜肽彈潤精質霜

來自台灣的Doretta, 溶入日本技術, 2種超級昂貴的金屬 鉑金及黃金注入護膚品中, 研制出Doretta鉑金胜肽彈潤微導菁萃 鉑金胜肽彈潤精質霜!

Doretta是希臘古文,是天神的禮物,是要求高質感的美妝保養品牌. 由日本醫學博士杉林堅次帶領下而研發.

今次我收到試用係Doretta鉑金胜肽彈潤微導菁萃 鉑金胜肽彈潤精質霜, 一支係精華油, 一個係面霜, 我一一介紹啦~


鉑金胜肽彈潤微導菁萃係一支精華油, 可以同導入機一齊用. 內有鉑金及黃金萃取, 十分昂貴!

鉑金胜肽彈潤微導菁萃可以修護老化問題, 改善肌膚細紋、深層水活滋養, 恢復年輕時的健康彈力。適用於所有皮膚, 特別係黯沈、缺水的肌膚使用。


金黃色的鉑金胜肽彈潤微導菁萃, 質地好輕盈, 當係搽上面, 質感係超級幼滑的, 還有淡淡舒適的香味, 我個人超級鍾意呢個手感, 比按摩油還舒服, 不自覺地每次我都會用佢黎按摩全面, 眼位我都照用, 用左成個星期都唔會見油脂粒或粉刺, 真係好好用!!!

而且用後不會覺得笠, 會吸收的, 皮膚用後細滑軟熟, 對我乾性皮膚黎講, 搽多少少都唔係問題!


其實按摩完面部, 手上仲有少少精華油, 我會搽埋落手腳乾燥的部位, 唔好曬呀!

之後試埋同系列的鉑金胜肽彈潤精質霜, 佢含有天然維他命A的蘿蔔素高效配方, 修護老化問題, 改善肌膚細紋、深層水活滋養, 重返年輕時的肌底回彈力! 同樣內有鉑金及黃金萃取的呀!


CREAM的質地一樣幼滑, 而且厚薄適中, 使用精華油後再搽都唔覺得厚, 而且吸收力亦十分好! 皮膚用後帶少少光澤, 保濕度亦好高.


2個產品配合黎用, 連呢幾日乾到甩皮的情況亦極速改善了, 十分推介呢2個產品俾大家!!

Doretta 台灣 Official Website: http://www.doretta.com.tw/


鉑金胜肽彈潤微導菁萃 購買點 (COPY以下URL, 包括”=”):

鉑金胜肽彈潤精質霜 購買點 (COPY以下URL, 包括”=”):

免責聲明:
產品由gooodapple.com提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog


沒有留言:

張貼留言