2015年4月10日 星期五

BB濕疹小幫手 - 愛爾蘭的Dermalex多美力嬰幼兒濕疹修護霜

囝囝出世近10個月啦, 皮膚都唔係算好差, 但耐唔耐都有濕疹的煩惱, 佢嘅濕疹位置係左邊面及2隻大脾, 濕疹係一個一個圈的, 好易認, 而且還好似結焦甘變得粗糙.

我試過好幾隻濕疹產品, 或者係保濕CREAM, 效果都係時好時壞, 近日試了一個由愛爾蘭製造的非類固醇濕疹修護霜, 囝囝皮膚有大大改善, 濕疹仲消失埋添!

Dermalex不含類固醇, 香料及Parabens, 而且PH值係5.5, 由皮膚科醫生研製及經過歐洲臨床醫學實証, 亦獲歐盟CE0197核准(品質認證), 亦可以無限制地多次使用, 安全可靠. 



牙膏裝的Dermalex有錫紙封口, 確保衛生, 質地十分杰身, 但搽上皮膚上不油不膩, 著番衫仔都唔會痴笠笠的, 唔錯!


仔仔用左1星期左右已見到濕疹的圈已消失左, 皮膚由粗糙變得滑溜溜的, 過了2星期都再沒有番發添. (上圖係使用前, 下圖係使用後)



Dermalex嬰幼兒濕疹修護霜適用於8個月以上的BB, 皮膚乾燥, 甩皮或濕疹都可以使用, 無藥性的成份可以當BODY LOTION使用亦可.



多美力(Dermalex) 的濕疹產品可在各大屈臣氏藥劑處發售, 以及診所醫生所處方的.

Dermalex® Repair Eczema for Babies & Children 100g 多美力® 嬰幼兒濕疹修護霜
HK$268 (Watsons)

多美力(Dermalex)國際官方網頁: http://www.dermalex.com/

免責聲明:
產品由VDO MAX COMPANY提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言