2015年4月28日 星期二

頭髮也有CC CREAM - 沙宣 VS Sassoon CC Cream 順柔提升基底精華乳

面部的CC CREAM已經出左幾年, 除左皮膚上使用的CC CREAM, 仲有沙宣 VS Sassoon頭髮用的CC CREAM, 佢唔係改善頭髮顏色, 而係改善髮質, 係造型方面更加得心應手, 亦可以減少毛燥, 令頭髮更加光滑等等.


PUMP裝的CC CREAM, 有輕微香味, 顏色是半透明的, 有點杰身, 但於手上一推開, 是極為幼滑的粉末感, 皮膚是十分清爽的, 全無油膩感, 而且會消失的, 好像無搽一樣, 只留有香味.

我於濕髮時搽在頭髮上, 再把頭髮吹乾, 是可以即時見到頭髮十分聽話, 十分輕易把頭髮吹直, 而且完全沒有毛燥的煩惱!


整日我都有留意自己的髮型, KEEP得到無改變, 而且仍十分輕盈貼服, 仲整日KEEP""毛燥!

我第一時間諗起化妝師一定要每人有一支旁身, JOB SET頭有佢幫手, SPRAY都用少好多!

而且VS Sassoon CC Cream細細支, 我出TRIP去旅行都住佢都好方便, 特別係酒店風筒通常都好弱, 有左CC CREAM就唔會吹極都係癲雞頭啦!

價錢好似係$50左右, 抵玩~



免責聲明:
產品由 P&G公司 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言