2015年5月27日 星期三

寶寶有口福 - 荷蘭美素佳兒Friso奶米粉 (附食譜)

BB由初生至6個月大, 佢地都只係飲奶就足夠, 但當6個月之後, 就應該慢慢加入固體食物, 第一樣可以試的就係米糊, 因為TEXTURE可以自行調較, 慢慢的增加稀杰度, 俾佢地"第一口"的固體食物! 同時米糊都可以加入其他食材, 同樣整得好好味架!!

市面上好多米糊都要加入奶粉沖製, Friso的米糊(又名奶米粉)已經加入奶粉, 節省一個步驟, 更方便. Friso的米糊亦包括了以下多種營養素, 讓寶寶吸收足夠營養:

:有助骨骼及牙齒的發育
:有助血紅細胞的形成
:有助腦部及神經系統發展

我剛剛參加左Friso為媽媽準備的Cooking Class, 學習自制美味的奶米粉美食, 仲可以同BB一齊食, 增加親子機會, 享受溫馨家庭樂!


Friso奶米粉適合6-36月大的BB, 今次我地都整左3個不同階段的美食, 配合BB不同階段的成長需要, 加入不同食材於Friso奶米粉中, 就可以變成又靚又好味的食物~ 個樣靚, BB自然更想食~

FOR  6個月以上BB - 吞拿魚甘荀奶米糊

食材有: Friso奶米粉, 吞拿魚, 甘荀

呢個係最簡單的食譜, 最岩俾岩岩試固體的BB, 將吞拿魚及甘荀蒸熟, 再將佢地切成碎, 初初俾BB試最好磨成蓉.
再另外將Friso奶米粉加入暖水開好, 只需把吞拿魚蓉及甘荀蓉攪拌好, 放於奶米糊上即可.
可以自己砌成圖案, BB見到可以提高食慾!


FOR  8-12個月以上BB – 4色千層他他

食材有: Friso奶米粉, 菠菜, 紫色蕃薯, 黃色蕃薯, 雞肉, 字母粉, 粟米蓉, 蛋黃

先將菠菜放於滾水煮2分鐘, 再取出切成菠菜蓉. 同時紫色蕃薯, 黃色蕃薯, 雞肉及粟米蒸熟, 再壓成蓉或切成小粒. 字母粉要先煮軟.
再把Friso奶米粉加入暖水開好, 放入微暖的鍋內以慢火慢慢攪拌, 令奶米糊更滑, 再加入蛋黃, 字母粉及雞肉, 以中火煮1分鐘至滾起有泡泡, 即可關火.

最後, 用模具把一層層不同顏色的食材疊起, 最後再放上煮好的奶米糊即成!


FOR  12個月以上BB – 麵包布甸

食材有: Friso奶米粉, 雞蛋(全隻), 麵包粒, 芝麻粉, 香蕉, 紅莓乾

做法: 先用暖水開好奶米粉, 再加入整隻蛋攪拌. 同時把香蕉及紅莓乾切成小粒. 先放少量奶米糊於器皿內, 放一層麵包粒, 香蕉粒, 芝麻粉及少量紅莓乾, 再加奶米糊至覆蓋全部食材. 再可以放上第2層麵包粒及紅莓乾作點綴, 就可以放入焗爐了.


整好3個美食, 就輪到我地一家坐好開餐啦! 我覺得最好味係麵包布甸, 大人同BB都一樣岩食, 多謝Friso安排一個溫馨的Cooking Class俾我地呀!!



更多食譜可以參考以下網址:

免責聲明:
產品由 美素佳兒Friso 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言