2015年5月12日 星期二

高效防曬, 同樣清爽 - KOSE COSMEPORT SUNCUT 2-WAY 水感防曬產品

太陽伯伯愈勤力, 我地保護皮膚都要更加小心留神, 我揀PRODUCT最緊要易用而且唔笠, 又夠足夠保護, 無礦物油, 無色素, 無香料, 無酒精!

今次我試用左來自日本的KOSE COSMEPORT SUNCUT水感防曬產品, 好好用呀!


KOSE COSMEPORT SUNCUT高效防曬水感啫喱用上日本防曬系數最高指標 (SPF50+ PA++++), 添加 10 種美肌精華, 括橙花精華及溫泉水精華等, 同時控油、而且能舒緩及鎮靜肌膚.

佢係少少杰身的乳液狀, 質地十分細滑, 無香味的, 一搽一抹, 十分薄身!! 極少份量已夠搽全面, 搽上防曬水感啫喱後, 感覺保濕度幾好, 唔會笠而且清爽, 皮膚由早上到下午的滋潤度都好好, 亦無出油同感覺乾燥, 連我比較敏感的皮膚都用到!!


原來產品添加礦物粉及清爽蜜粉, makeup base係不錯的選擇!

如果外出去游水或要補妝, 可以揀SUNCUT高效防曬水潤噴霧系列, 今次試用了2種唔同的防曬噴霧, 一支有淡淡的花香味, 一支是無味的, 同樣有SPF50+ PA++++防曬保護.


防曬噴霧同樣加入了 10 種美肌精華, 包括山金車花提取物、馬尾草精華和金縷梅提取物等, 持續滋潤皮膚, 而且無酒精成份, 面部、肩頸、頭髮均可使用, 噴霧裝較輕鬆為頭髮做防曬! 配方亦係防水防汗, 及易卸的, 普通潔膚產品也可清洗乾淨.

噴霧設計亦可以倒轉噴出, 自己噴背脊都無難度!

一支是有淡淡花香味, 而噴出來感覺有一點點冰感的, 但冰感不明顯, 噴於手上有一丁點光澤感, 皮膚感覺清爽的.

另一支沒有香味, 一樣噴於手上有一丁點光澤感, 皮膚感覺都係清爽的.


細支的冰感花香噴霧可以方便帶出街, 亦可以於補妝時噴上, 而大支的可以留係屋企用!


銷售點: 於屈臣氏、莎莎及各大百貨公司有售。



售價:
SUNCUT 高效防曬水感啫喱 SPF 50+ PA++++ (100g) $65

高效冰感防曬噴霧 SPF 50+ PA++++ (花香) / 高效防曬噴霧 SPF 50+ PA++++ (無味/清香/柑橘香) (50g) $59

高效防曬噴霧 SPF 50+ PA++++ (無味) (90g) - $79


KOSÉ COSMEPORT Hong Kong Facebook : https://www.facebook.com/kosecosmeporthk

免責聲明:
產品由KOSÉ 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言