2015年11月24日 星期二

白髮BYEBYE - 全新系列Liese Blaunē泡泡染髮劑 (共7色)

萬綠叢中一點紅, 比喻白頭髮都十分貼切. 係千萬根黑色頭髮中, 突然長出數條白髮, 真係十分礙眼, 而且白髮亦係年老的象徵, 大家都唔想透露年齡的秘密啦!


最快改善白髮問題, 除左係飲食同休息方面著手, 其實都係染髮最實際, 市面上好多自行染髮的染髮霜都唔一定可以遮蓋白髮, 最多都係幫白髮上到少少色, 仍然會係金金地色. 而日本全新系列的Liese Blaunē泡泡染髮劑, 就正正可以針對白髮問題.


Liese Blaunē泡泡染髮劑用了泡沫質地, 只要把染髮劑放於頭髮上, 輕輕搓揉就有質地豐盈的泡泡產生, 可以緊緊依附係頭髮上, 而且持久不易消失. 係屋企行黎行去都唔驚會跌落黎.

泡泡染髮劑盒內有2支染髮劑, 1PUMP, 1對手套, 1包護髮素及1套說明書.


先將2號的染髮劑倒入1號染髮劑中, 輕力搖勻, 使可以轉用PUMP頭使用. 輕按樽身, 泡泡染髮劑就輕易擠出.

先從後尾枕染起, 慢慢加上染髮劑, 再輕力按摩, 泡泡會變成更豐富更濃密的泡沬! 泡泡要留係頭髮上20分鐘黎發揮效力.


20分鐘過後, 可以去清洗了!

效果極之理想, 所有白髮都失蹤了! 而且全部頭髮的顏色非常一致, 完全找不到白髮的蹤影!! 染完頭髮仲亮麗同柔順左,最重要係顏色好均勻,望上去有光澤!


泡泡染髮劑還含有蜂王漿和水解絲等強效修護成分, 上色時同時保護頭髮, 令髮色更亮麗. 我自己覺得頭髮沒有因染髮而變得乾及脆, 還是帶有光澤的.

而且Liese Blaunē泡泡染髮劑有紅﹑啡﹑黑色等, 一共7款流行髮色, 唔想太凸出, 可以用深啡或黑色, 年輕至盛年, 都總有一隻色會岩你的!

Liese Blaune泡泡染髮劑 $74.9
各大超級市場、個人護理及化妝品連鎖店及藥房有售


免責聲明:
產品由 She.com 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言