2015年11月19日 星期四

清爽豐盈不扁塌, 同時滋潤秀髮 - VS深層滋潤洗髮乳、潤髮乳 (革新配方)

秋冬天氣, 唔但止怕皮膚乾燥, 仲擔心頭髮乾旱易斷及開叉, 我自己更擔心會有靜電飛起曬. 平時用既保濕洗頭水, 又會因為太過滋潤, 令到頭髮扁塌, 望上去仲好似幾日無洗頭甘, 頭髮一束一束的黏起來.

今次我搵到適合秋冬的洗頭水產品, 不單滋潤, 完全不粘膩, 而且令頭髮豐盈不扁塌!


革新配方的VS深層滋潤洗髮乳、潤髮乳, 3大革新效能:
1. 修護損傷, 髮質煥然新生 - 重塑髮質, 有力撐起豐盈髮型
2. 抵禦濕重, 髮絲持久不塌 - 抵禦潮濕引起的扁塌, 髮型張力豐盈
3. 外層保護, 髮型順柔易塑 - 保護髮絲彈性狀態, 使髮頂輕盈易塑

VS深層滋潤洗髮乳、潤髮乳, 包裝用了一貫的深紅色菱形PUMP, 香味亦同出一轍.

奶白色的VS深層滋潤洗髮乳, 加水後不會有太多的泡沫, 我覺得剛好足夠, 過水時感覺到頭髮唔會乾, 男仔可以單用洗髮乳都OK!

VS深層滋潤潤髮乳, 質地為膏狀, 只要於頭髮上輕輕按摩即可. 過水時感到十分順滑, 不會把頭髮黏笠在一起.


用毛巾吸乾水份用風筒一吹, 不用3分鐘已經吹乾, 滋潤度剛剛好不過火, 髮絲條條分明, 頭髮果然十分輕易造形, 輕輕吹一吹, 髮腳不會向外卷, 頭頂位置仍然輕盈不扁塌!


要做好想要的髮型, 最重要先揀選好洗頭水, 一支保護秀髮又清爽的洗頭水是必要. 我建議在使用護髮素時, 重點放係髮尾, 頭頂的部份只是輕輕帶過, 可以令頭頂的頭髮更輕盈.

以下網址可以找到VS深層滋潤洗髮乳、潤髮乳 (革新配方)的產品:

免責聲明:
產品由 P&G生活家 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言