2016年3月31日 星期四

有番甘上下年紀的西餐廳 – 油麻地 紅粉佳人 Pink Salmon Cafe & Restaurant

以我所知, 油麻地紅粉佳人已經有多年歷史, 係我仲係學生妹的年代已經開業至今 (以我所知, 起碼係2004年開到依家), 今晚我就連同幾個朋友一齊去懷舊一下.


店內環境暗暗地, 裝修都唔算舊, 幾有氣氛既, 如果2人檯仲會有candle night, 情侶黎談心都唔錯.



店名都叫Salmon, 主打梗係三文魚啦, 我地都點左個 沬三文魚 酥皮焗海鮮湯


泡沬三文魚忌廉湯內有粒粒三文魚粒, 表面的泡沬有點似Latte, 都幾特別.
酥皮焗海鮮湯內面有多種海鮮, 跟餐要另$20都抵食.

跟湯會另外附上法包, 法包已經焗得暖暖地, 除左牛油, 仲有2小碟三文魚及飛魚子醬, 好特別!

Set dinner我地點左幾個主菜, 分別有 蜜糖香草烤德國咸豬手”, “特級牛柳伴香煎鵝肝 香草烤海蝦伴香蒜海鮮汁炒扁意粉

店員會先幫我地上肉食, 食完先再上麵食, 好細心!


蜜糖香草烤德國咸豬手” – 可以自己親自切開成隻咸豬手, 唔算好大隻, 不過都夠4個人SHARE, 層皮唔係脆卜卜的那種咸豬手, 不過表面搽上了蜜糖, 咬入口再加埋塊皮好煙UN, 好好味. 我最鍾意食帶有根的部份, 有咬口又唔太咸, 唔錯!

而且伴菜有燒蕃茄、西蘭花、翠肉瓜及茄子, 全部都燒過同幾好味.


特級牛柳伴香煎鵝肝” – 牛柳點了medium rare, 外層燒得熟左少少. 牛柳可以食到一梳梳的, 有牛味.  香煎鵝肝外脆內juicy, very good!

所有肉食吃完, 店員就會自動送上麵食 - “香草烤海蝦伴香蒜海鮮汁炒扁意粉


賣相已經好靚, 麵汁比例好, 海蝦真係隻隻彈牙, 扁意粉唔會overcook.

最後我地梗係ORDER埋飲品甜品做完美Ending. Set Dinner本身可以加$28就有酒香軟心焗朱古力蛋糕 (心太軟) 或香焗蘋果脆金寶, 我地2款都有點黎試下.

需時要25分鐘左右, 好在會先上飲品, 一邊傾計一邊等.


心太軟會跟1個雪糕球, 心太軟內的朱古力熟左一D, 無乜流心效果, 味道唔錯!


香焗蘋果脆金寶亦有跟一塊威化及雪糕球, 表面的脆脆配上熱騰騰的蘋果餡, 超好味呀!!! 依家外面好難再搵到Apple Crumble食啦, 呢個甜品係必食!


紅粉佳人 Pink Salmon Cafe & Restaurant
地址: 油麻地彌敦道438號鄧氏大廈地下
Tel : 2388 7208


免責聲明:
產品由 紅粉佳人 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言