2016年4月18日 星期一

港島尖端的休閒咖啡店 –西環堅尼地城Lex Coffee

離開港島中區的繁榮鬧市, 坐幾個站去堅尼地城站, 氣氛及節奏的放慢了, 行過2個街口, 黑黑的街道上, 就只有Lex Coffee金光閃閃, 樓底極高, 裝修與別不同, 就像走進了歐洲的大門.



店內柔和的黃光, 加上全店歐洲裝修, 櫃檯上的5個波波燈及背後的壁畫, 十分有藝術氣氛. MENU只有2, 我們點了招牌Lex Drink(Venchi) Orange Latte Snow (Venchi)一試.


Lex Drink(Venchi)
是把Venchi朱古力製成大冰塊, 再自行淋上熱牛奶做成朱古力奶. 可以加入少少橙皮帶出苦澀味. 朱古力冰慢慢的溶解, 有暖和的牛奶中浮沈, 慢慢把整杯牛奶的變凍了, 有得玩又有得睇!

Orange Latte Snow (Venchi)
帶微微的香橙味及朱古力, 仍是牛奶味較重的, 不愛飲咖啡的朋友可以揀選呀.

主菜點了幾款上試試, 有的份量不多, 可以多點幾款.

Duck Breast with Venchi Gravy ($128)
鴨胸好香, 肉質仍很JUICY, 完全唔乾及有根, 配上了朱古力汁, 我一口氣吃了幾件, 好好味!



US Rib Eye & Black Truffle Mashed Potato (HKD168)
木盤上的肉眼扒超大塊! 1寸厚, 經過我身邊是已香味撲鼻, 我們點了medium rare, 燒得剛剛好, 肉味濃郁, 非常多汁, 伴碟還有松露薯蓉, 極香, 一口氣想把它吃光光, 如果松露薯蓉份量多D肯定PREFECT!



Seafood Risotto with Tom Yam($138)
第一次品嚐用LC上碟的Risotto, 仲要係我最愛的顏色 深紫色LC!! 女孩肯定會大叫! 大蝦十分彈牙新鮮, Risotto用了冬蔭湯做BASE, 微微的辣, 十分刺激!



甜品也試了3, 包括了Cream Brulee($58)Venchi Chocolate Waffles($98) & Bleeding Pear & Rose Crystal ($68)

Cream Brulee
再次用上了LC上碟, Cream Brulee十分香滑, 蛋味濃郁, 表面的焦糖香脆!



另一款是Venchi Chocolate Waffles($98), Waffles層層疊起好有玩味FEEL, 淋上Venchi朱古力醬, 仲有焦糖脆粒及雪呢拿雪糕. Waffles係格仔餅, 有質感的, 沾上雪呢拿雪糕, 一暖一凍甘食仲正!


Bleeding Pear & Rose Crystal ($68)
好特別, 有得玩有得食. Bleeding Pear內注滿了紅酒汁, 一切開就會流出黎~ 伴碟的JELLY係白酒做的, 一紅一白再現上酸酸的紅酒汁, 可以中和主菜肉類的油膩感.



所有食物都好好味, 而且環境真係好RELAX, 有機會要再來呀!

Lex Coffee
地址: 西環堅尼地城卑路乍街100號地舖


免責聲明:
產品由 Lex Coffee 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言