2016年6月29日 星期三

親子活動: 訓練專注力/手眼協調/想像力 - 5000積木 Workshop @ Ludus Club

上星期再一次黎到Ludus Club玩新野, 今次係準備左5000塊大積木俾小朋友及家長一齊任意發揮!

相信積本係所有小朋友必備的玩具, 係健康院一歲的測試, 姑娘都會用疊積木去評估幼兒的發展情況.

疊積木除左係關於手眼的協調, 訓練寶寶的專注力和細心度, 亦加深孩子認識空間概念, 並讓小朋友發揮無窮想像力, 積木係其中一個重要的玩具!

而一大班小朋友一齊玩積木, 更加可以訓練團體合作, 建立人際溝通經驗 嘗試失敗/成功感的好地方.

黎到Ludus, 積木已經等緊我地, 放滿了整個indoor playgroud. 囝囝第一次玩甘大塊積木呀!



囝囝慢慢一塊塊疊高, 佢更加ENJOY『撃倒』一棟積木塔!

連爸爸都落手睇下可以點樣砌積木.



我地就砌左個"失敗"的拱橋, 就用手壓住讓囝囝爬過去, 佢仲好開心爬左幾次添!



囝囝鍾意玩車車, 我地就自備車仔, 把積木砌成跑道, 不過囝囝就當自己係車仔, 玩具車仔係積木上行~



另一邊的家長砌左一條橋, 2個小孩子一起玩呵~~



爸爸再發揮小創意, 砌了一條L形賽道, 囝囝係上面推車仔, 不知幾開心!!



有其他大哥哥姐姐砌左1個好高的圍牆, 囝囝走去門口坐係到, 扮係佢砌架~



最後, 我地要合力把所有積木, 以最快速度砌成一幅大圍牆, 把全部人包圍起來, 再一齊推倒!



玩完, 都要合作把所有積木係牆邊砌高, 方便收起送回木廠~



積木係由有70年歷史,位於古洞的志記鎅木廠借出的. 原來志記鎅木廠差不多是香港最後一間了, 老闆仲會有導賞團, 可以帶學生參觀木廠.
志記鎅木廠: https://goo.gl/K7xqJh

Ludus Club仲有好多唔同主題的workshop玩架, 大家可以留意佢FACEBOOK:

免責聲明:
產品/課程由Ludus Club提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言