2019年7月4日 星期四

繁忙打工仔的營養補充品 - 沖繩綠蟲藻 <綠之習慣>


工作繁忙, 每星期一至五都大部份時間係公司, 雖然食可以定時, 不過出街食飯真係唔知食左幾多垃圾落肚, 我就岩岩認識左一隻Supplyment, 使用Superfood製造, 補營又同時排毒!



<綠之習慣>配方使用了來自沖繩石垣島的綠蟲藻, 係新一代的Superfood, 在日本被譽為「水中的冬蟲夏草」, 綠蟲藻含59種動植物營養加膳食纖維, 更含有獨有的成份「paramylon」,可減少油脂吸收, 促進排毒, 調節體內平衡!




而配方亦加入了3大日本蔬菜 (大麥若葉‧明日葉‧羽衣甘藍),提供均衡營養及加強排毒!


一盒30, 每小包內有3粒膠囊, 一日一包就可以! 膠囊小小的, 一次過吞服膠囊都十分容易, 服後沒有味道!



我建議每日早上服用, 甘就足夠係LUNCH的時間去幫我減少油脂吸收~

已經服用左一盒啦! 去洗手間明顯好左, 肚仔無甘脹, 成個人輕鬆曬!

想了解呢個系列的產品資料可以到下網址:

銷售點:萬寧、HKTV Mall及武田網上商店 (https://eshop.takeda-hk.com)


免責聲明:
產品由該品牌提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言