2019年7月10日 星期三

每日補鈣 - 鈣思健D3咀嚼鈣片


骨質疏鬆的問題由細細個已經聽得多, 見到身邊的家人10個有9個都有骨質疏鬆的問題, 再到我生完第1個小朋友開始, 便明白到骨骼健康真係好緊要, 想老左都仲行得走得, 睇住小朋友每日成長, 老左仲可以同佢踢番場波, 真係要及早補鈣!

市面上好多營養補充品都係大大粒, 又要吞, 今次介紹呢隻【鈣思健D3咀嚼鈣片】 可以當糖食, 係咀嚼片, 感覺舒服好多

除了鈣質,維他命D對骨骼健康都十分重要,但陽光是身體維他命D的主要來源。 而鈣思健含維他命D3,有助建造骨質, 一粒已含有1000mg鈣及800IU 維他命D3!

鈣思健及另有500mg 400IU維他命D3 兒童咀嚼鈣片 (275mg 200IU維他命D3)


包裝用了拉環式密封包裝, 保持新鮮~


鈣思健D3咀嚼鈣片係檸檬味, 一日一粒, 入口就好快溶化, 話甘易就補到鈣, 十分方便美味!



銷售點:萬寧、屈臣氏、華潤堂、HKTVMALLAeon、莎莎、各大藥房 Takeda 網上商店 (https://eshop.takeda-hk.com/)


想了解呢個系列的產品資料可以到下網址:

鈣思健 Calcichew Facebook:



免責聲明:
產品由該品牌提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言