2011年6月18日 星期六

Dr. Schafter CO2 Oxygen Face Mask 極速注氧修護面膜

今次突然收到SHE.COM的EMAIL, 有機會試用一隻好貴既面膜!!
原價$2300/10包架!
佢係Dr. Schafter CO2 Oxygen Face Mask 極速注氧修護面膜. 聲稱30分鐘可以令皮膚起死回生!!
產品介紹: 
本面膜採用「CO2 Oxygen Reaction」技術,使蛋白質迅速合成,活化深層細胞,使皮膚由底層至表層均得到極緻的呵護。即使是受傷的皮膚,例如:皮下血管爆裂、暗瘡、皮膚敏感紅腫,也能夠即時得到舒緩和修復。其原理在於當CO2粉末與啫喱混合,便會產生高濃度的二氧化碳-〈CO2〉,並滲透至皮膚底層,使皮膚細胞吸收二氧化碳後產生大量氧氣,活化細胞活動,加速新陳代謝,達到「注氧」效果,令肌膚膚由底至表層保持最佳狀態。
只需要把面膜及CO2粉末用5-10秒攪勻就可以直接敷在面上30分鐘就可以清洗了.
面膜好杰身, 好似"白膠橡"甘, 無香味!
把粉末倒埋入去一齊攪.
可以厚敷, 30分鐘!
敷上後完全無感覺, 唔拮唔痛唔涼.
敷左30分鐘, 大致效果係保濕方面效果一般,未見超水潤的感覺,但做完mask後明顯亮白了,紅也有點退了. 而毛孔及紋方面未見有改善.
不過呢隻面膜真係幾貴. 現在做特價都要$1840/10包.

沒有留言:

張貼留言