2011年6月28日 星期二

theZtyle x 卓健腹脂控制療程減肚腩塑身體驗活動 (第三次報告 – 最終回)

肚腩byebye既療程終於到達尾聲啦, 16次既減腩腩療程已經完給了大家想睇下我既成績表嗎?
3個月, 我既腰圍減左3cm! Hip減左6cm!! 但係最緊要就係睇Trunk Fat, 即係腩腩既脂肪百分比, 由39.7%至34.2%, 足足減左5%, 呢個%係用全身既fat黎量度, 5%係好多架啦! 仲有內臟脂肪, 即係包圍住你內臟外面層Fat, 衰野黎架, 都減左3%, 以上既各個data, 對健康好緊要架, 愈底就愈好!!
今次卓健腹脂控制療程唔但只幫我減左肚腩仲帶俾我一個健康既身體OVER BMI值去番正常水平真係好多謝theZtyleIwell!!!
Iwell centre入面既環境好舒服, 有幾張sofa俾大家休息下, 仲有冷暖水機提供, 休息時可以睇下雜誌或電視, 準備好心情做療程.

每次去到iwell, 都可以先休息15分鐘因為先要pack機用超聲波重點將肚腩的脂肪化為甘油及脂肪酸,甘樣就可以更輕易係做運動既時間加快燃消脂肪把運動既效力事半功倍.
之後就可以係Power Plate上面做指定既運動, 運動全部由iwell既trainer設計出黎, 係針對上腹, 下腹同左右既腰部肌肉而設計既, Power Plate 可以在短時間的訓練中,創造高強度的運動效果, 振動肌肉的同時,能打碎脂肪細胞,增加組織重建功能。Power Plate® 的「加速訓練®」有很多好處,除了可以立即改善血液循環外, 還有許多明顯的效果,例如:增強肌肉力量和靈活性、改善柔軟度、減少脂肪組織、提高骨質密度、減少疼痛和酸痛感、 加速傷害復原等。
Power Plate其實係世界好多知名既training centre, 運動員同明星都使用緊, 香港亦暫時只有幾部!
全個療程最多謝就係我既trainer Simpson! 佢設計既運動真係好work, 又唔會令我過度運動而周身酸痛!仲要多謝營養師Elaine, 好細心甘解答我既問題, 令我更清楚食d乜野食物係好, 定係壞! 
最尾, 俾大家睇下我既腩腩~ 大家可以數數格仔~
3個月既療程, 我真係好滿意!!! 不過距離我既目標還有一小段距離, 我會再繼續努力架!! 同時再次多謝iwell送多一套16次既療程俾我, 愛你們呀!!!
以下係卓健腹脂控制療程既資料:
腹脂控制計劃
卓薈體健中心採納安全和已獲專利的儀器,集合超聲波頻率和強度,助您自然修身。
我們採用經科學驗證的脂肪分解技術,透過刺激交感神經末梢,局部釋出去甲腎上腺素。這種自然的脂肪分解技術可將脂肪轉化為能量,從而減少內臟脂肪。
我們使用嶄新儀器進行內臟脂肪比率分析、腰臀比例分析及體重脂肪比例分析等,每一項分析均附以報告闡釋。最後,中心會利用PowerPlate 儀器,進行由物理治療師設計的一套被動式塑造線條運動,接著中心會利用超聲波技術進行定點解脂。助您自然消耗特定部位的脂肪。
請瀏覽以下網頁了解更多詳情: http://www.flattum.qhms.com

沒有留言:

張貼留言