2011年11月4日 星期五

Dove幫我改善頭髮毛燥問題 - DOVE輕潤保濕系列

大家知唔知你既頭髮健康嗎你地會點樣分辨呢開叉打結粗糙?

正確答案係~~~秀髮受損嚴重程度係分為5大特徵:先係毛燥,缺乏光澤,髮質粗硬糾結,斷髮,髮尾分叉!

原來髮尾分叉,係受損程度最嚴重的一步而毛燥就係最初期出現問題既徵兆.

要把握修護頭髮既時機當出現毛燥時就要找尋適當產品去修護了.

Dove就呢個問題新出左一系列名為「輕潤保濕系列」既產品專為修護毛燥頭髮而設.
 Dove多芬「輕潤保濕系列」新品包含:「輕潤保濕-洗髮乳」、「輕潤保濕-潤髮乳」以及「輕潤保濕-保濕滋潤乳」,搭配使用,能為秀髮提升保濕潤澤、改善秀髮毛燥,是受損秀髮的極佳選擇。同時也推薦給想要改善秀髮開始受損的妳使用,提早開啟輕潤保濕機制,秀髮天天展現柔順盈亮! 

系列中仲包括
「輕潤保濕-精華」、「輕潤保濕-髮膜」作更深層的修護.

Dove多芬「輕潤保溼系列」中,含有萃取自天然成分的3種輕質高效保濕精油:向日葵籽油(保濕精華無此成份)、杏仁油、椰子油,其細小的分子能迅速滲入髮芯、為秀髮補充養分、減緩更多的水分流失、改善秀髮毛燥問題,讓毛燥秀髮變乖,修護秀髮受損狀況。

先試用Dove 輕潤保濕洗髮乳佢係滋潤乾澀粗糙髮絲,秀髮回復原有的水潤柔順.
 質地比其他品牌濃厚只需要用平時的一半份量已足夠我長髮使用.
起泡量很多過水後頭髮順滑度有70同樣必須使用潤髮乳.
 Dove 輕潤保濕潤髮乳質地比較稀輕易就從手掌流走了使用時要小心點.

可以因為質地太稀使用份量反面比平時要多才能感覺到每根髮絲都有沾到潤髮乳.
過水後頭髮打結感覺是改善了不過未算最好的那種算是比較清爽的類型.

單是使用洗髮乳及潤髮乳頭髮在吸乾後不油笠十分清爽但要針對的毛燥問題暫不能改善要用埋滋潤乳就有效果啦!
 Dove 輕潤保濕滋潤乳有2隻色架唧咀仲有花紋的好似唧cream.

佢有雙效保濕滋潤配方金色保濕精華快速滲透秀髮吸收養分而白色係滋潤精華撫平秀髮表層缺損鎖住滋潤成分.
只需要短短1分鐘等於做了個保濕mask, 過水後頭髮好滑!
單單使用洗髮及滋潤乳2隻產品頭髮已見好滑唔打結我建議使用滋潤乳代替潤髮乳.
 1星期再使用1-2次輕潤保濕髮膜修護效果更加倍提升.

Dove「輕潤保濕髮膜」含特有「高度保濕精油」多芬輕潤保濕配方深度滋養,有效增加柔順並改善毛燥.
使用後頭髮是超級的軟滑只需要把頭髮印乾再敷5分鐘左右即係沖完個body才過水
間唔中我都有使用髮尾油, Dove今次都有出一支高效保濕精油其實類似髮尾油.
Dove多芬「輕潤保溼系列」中的高效保濕精油,不僅感覺輕潤不黏膩,還能滲入髮芯,有效提供秀髮完美的保濕修護,毛燥髮乖乖聽話,展現的光澤柔順。 

我覺得呢支最正無論係用邊隻牌子既洗頭水只需要簡單一步就可以令毛燥聽話佢就得啦! Keep到整日唔笠又清爽無咩香味頭髮仲帶光澤添!
一星期過去毛燥問題有改善雖未完全改善但效果幾滿意. The best choice係使用洗髮乳+滋潤乳+高效保濕精油就已經好perfect!

沒有留言:

張貼留言