2011年11月28日 星期一

不用夾也能捲曲 – Loreal Double Extension CURL 24 睫毛液 及 聖誕妝容介紹

Loreal既Double Extension系列主打增長, 此系列已經有2款產品. 而Loreal另一條line為Curl, 主打捲曲效果, 今次Loreal將2個系列合而為一, 新出一隻名為Double Extension CURL 24既睫毛液, 同時可以增長及打做捲曲效果, 一支就有曬2個功能, 超級方便!
 Double Extension CURL 24睫毛液有2頭, 一邊係Aqua Relax睫毛底霜, 含水性柔軟劑, 可以即時軟化睫毛及滋潤睫毛.

好似人地電髮甘, 先做一個base令頭髮軟化甘, 依家Loreal同時apply係睫毛上啦!

而另一邊, 就係黑色既睫毛液, 佢含有捲曲家型因子, 可以即時令睫毛捲曲及有190%纖長妝效.
 Double Extension CURL 24睫毛液仲有24小時持久不脫色及防水效果!

先打開金色個一邊, 就係Aqua Relax睫毛底霜, 佢係一個灰白色既base.
 擦頭細緻, 可以令每一條睫毛都搽上底霜.
 再使用另一邊紫色管, 擦頭係彎曲形既, 更方便把睫毛捲曲
 搽上已有base既睫毛, 增長效果十分明顯! 每條睫毛都可以充分搽上Mascara,  沒有起粒粒及痴埋既情況.
 我本身無夾貶毛架, 搽完已經見到睫毛會向上捲了!!! 神奇呀!!
 而Loreal亦同時推出了2款Eyeliner, 分別係24H Silky Crayon及Smoky Eye Designer.
 Smoky Eye Designer係2頭筆黎架, 一齊係eye liner, 另一邊海綿, 又係2合為一, 可以更方便打做smoky eyes.

佢仲有4隻色架, 分別係黑, 啡, 藍及白.

質地好幼滑, 十分易畫!
 同場Loreal介紹左2隻閃閃La Color Infaillible眼影俾我地, 可以幫我地過一個閃閃生輝既聖誕節!

分別係Bronze Goddess及Goldmine色, 都係最新出架!!
 質地好貼薄, 只需要用手指取出少少份量已可以做到下面既效果

都幾閃下架!! 岩曬聖誕節去威呀!
 眼仔既產品介紹完, 仲要加埋靚咀先可以match番!

Loreal亦捱出左金光色調既Color Riche柔潤盈彩唇膏, 含有保濕修護配方HydraRepair, 蘆薈及Jojoba Wax等, 可以同時保濕及有閃閃效果.

系列共有六個色, 依家我試既係nude色 color390.
 使用前
 使用後, 有一點令面, 亦有好多細少既閃粉, 效果好自然, 岩曬唔係誇張眉妝容.
 大會抽出了一位blogger即席使用以上所有product, 你睇個妝點呢?
Double Extension CURL 24睫毛液 $139
Superliner 24H Silky Crayon $89
Smoky Eye Designer $89
La Color Infaillible眼影 $89
Color Riche柔潤盈彩唇膏 $95

整個妝容都係$501, 抵呀!

聖誕節前, Loreal專門店仲有好多套裝, 平好多架!

沒有留言:

張貼留言