2011年11月8日 星期二

冬日蜂蜜好介紹 - Kiri麥蘆卡蜂蜜Skincare系列

據說,麥蘆卡樹在全無污染的新西蘭叢林及山坡中生長,屬於茶樹品種,品質純淨天然,加上此樹每年只在盛夏開花,產量有限,售價隨時有變。經去蕪存菁後,上乘的麥蘆卡蜂蜜往往較普通蜂蜜有更多的抗菌成分,既可以殺菌抗炎、改善敏感肌膚、減少暗瘡的產生,也能滋養和強化皮膚底層,令肌膚柔潤有光澤。
 Kiri麥蘆卡蜂蜜Skincare系列萃取自蘊含UMF®抗菌活性因子的紐西蘭麥蘆卡蜂蜜使用天然成份作護膚品,
用得放心.

Kiri麥蘆卡蜂蜜所有產品皆含有抗菌活性因子(UMF®)指數高達16+的麥蘆卡蜂蜜,經大學研究證明UMF®指數達到16+以上的抗菌活性成份,比其他種類的蜜糖產品更能深入肌膚。

 "UMF" = Unqiue Manuka Factor 活性麥蘆卡因子, UMF®是全球唯一用作評定麥蘆卡蜂蜜抗菌濃度及評定麥蘆卡蜂蜜之抗菌效能的一項標準。Kiri仲含有16 UMF指數是世上擁有最高抗菌成效的麥蘆卡蜂蜜產品之一
!

平時食既麥蘆卡蜜糖都有UMF指數架, UMP指數愈高價錢就愈貴.
  
今次試用既Kiri產品有4分別係:
1.    麥蘆卡蜂蜜潔面膏 $150
2.    麥蘆卡蜂蜜日霜 $190
3.    麥蘆卡蜂蜜晚霜 $220
4.    麥蘆卡蜂蜜滋潤面膜 $220
 先試用麥蘆卡蜂蜜潔面膏佢有錫紙封口好安全喎.
 獨有配方能深層潔淨皮膚,避免引起乾燥或敏感不適。KIRI®麥蘆卡蜂蜜潔面膏蘊含豐富的UMF®16+麥蘆卡蜂蜜及蘆薈啫喱,保護皮膚以免過於乾燥,同時可深入潔淨皮膚,為你清除多餘油脂、污垢及化妝痕跡。肌膚從始變得嫰滑、柔軟而保濕潤澤。此產品可安全而有效地卸除眼部化妝。

佢係半透明既膏狀氣味還保留了濃郁既蜜糖味真係好似用蜜糖黎洗面甘.
包裝上話可以洗掉makeup只塗防曬我既一支就夠了!
加水後會乳化為白色的洗完面部十分滋潤d都唔乾皮膚仲好滑添!
d喜出望外!!
 洗完面日間再試用Kiri麥蘆卡蜂蜜日霜白色既cream好易推開質地較薄十分適合早上使用.

質地清爽的滋潤日霜以最優良的成份調配,包括具有療效的UMF®麥蘆卡蜂蜜及舒緩功效顯著的維他命E,能有效滲透肌膚底層,重新為肌膚補充水份及養份。適合作妝前打底霜使用。

 現在秋天的溫度不會太熱用了日霜後滋潤度適中唔會太笠之後再加上防曬就足夠了去到中午不見有油光滿面的情況不錯!!
 晚上試用Kiri麥蘆卡蜂蜜晚霜佢係一隻滋潤而養份十足的面霜,能徹夜修補肌膚,讓肌膚重拾自然的均衡保濕狀態,同時修補肌膚細胞,有助對抗皮膚過早出現老化.

 佢既質地好厚好杰身搽上面上推要多一點時間超級的滋潤及笠身相信要再冷一點的天氣才可使用更好一整晚都不會缺水乾燥.
 最後梗係要用埋麥蘆卡蜂蜜滋潤面膜佢一樣有錫紙封口架.

蘊含滋潤的修護元素,為暗啞、緊張及受損害的肌膚補充養份。KIRI® 麥蘆卡蜂蜜滋潤面膜揉合具有療效的UMF® 16+ 麥蘆卡蜂蜜及礦物成份豐富的高嶺土,有助收緊毛孔及清除阻塞毛孔的雜質之餘,更可讓肌膚吸收面膜的滋潤成份,為肌膚深層補充水份,時刻保持潤澤。
 佢係奶白色既cream只需要薄薄敷30分鐘就可以清洗了.
 敷了30分鐘後面膜吸收左好多呀!! 只剩下一部份咋!!
 洗乾淨後塊面真係好軟滑好似飲飽水一樣膚色亦亮白左好多之後再搽護膚品都好似吸收得快左dd. 相信用多一段時間可以解決泛紅既問題.
Kiri麥蘆卡蜂蜜skincare既價錢真係大眾化係以下屈臣氏有得買呀!

1 則留言:

  1. 想要購買紐西蘭產品的朋友 可以到我們的賣場來逛逛哦 全面八折至2015/8/15

    http://class.ruten.com.tw/user/index00.php?s=nzergute

    回覆刪除