2012年8月16日 星期四

Jurlique 「夏日花.聚」- Jurlque 草本再生系列 之 草本抗氧啫喱面膜 Antioxidant Gel Mask

Jurlique 首次推出的啫喱面膜今次幸運可以參與這次美食+插花既活動今次活動在IFC Agnes B. Le Pain Grille舉行,有得HIGH TEA, 又有得交流護膚心得又安排了名師教我地插花真係好開心呀!
Jurlique既草本再生系列已經在全球銷售多於200萬件今次Jurlique草本再生系列加入了新成員而且仲係Jurlique品牌首次推出的啫喱面膜就係今日既主角Herbal Recovery Antioxidant Gel Mask草本抗氧啫喱面膜只需要10分鐘就能為肌膚保濕鎖水改善膚質.
在介紹環節介紹了Gel Mask的各個成份包括了異構寡糖狹葉番瀉海鹽幫助皮膚達到24小時水潤.

另外仲加入了維他命E粒子茴香籽萃取柳樹萃取活機配方及天氣配方發揮天然抗氧化及去角質功效亦可以抗敏防敏感以對抗肌膚油脂分泌、暗瘡、粉刺等等。

蘊含強效草本天然力量,當中更特別加入革命性維他命粒子,於肌膚表面破裂後,直接釋放抗氧化成分,舒緩肌膚及保護肌膚免受環境傷害,有效修復受損肌膚,更能為肌膚溫和去除角質層,溶解毛孔中的細微污垢,同時收細毛孔,減輕肌膚負擔。
結合異構寡醣、狹葉番瀉及海鹽,重保濕成分,為細胞注入大量水分,減淡肌膚幼紋,令肌膚持續水凝飽滿、散發亮麗光澤,更有效舒緩日間受壓肌膚。一陣陣冰涼觸感瞬間傳至全身,淡淡玫瑰花香令身心全面放鬆。只需10 分鐘,即可24 小時鎖緊水分,喚醒肌膚一夜再生,為今夏帶來最佳的清新護膚新體驗!
介紹完產品我地趕緊醫肚, Jurlique細心地使用了含維他命A及維他命E既食材去安排我地既小食為的是配合Gel Mask既成份只係好細心.
黎到活動最特別既一幕就係大會請黎插花大師Tiffany Law教我地插花今次大會用上Jurlique既代表 – 紫色系列既花,包括有乾薰衣草風信子桔梗等等還加入2朵白色玫瑰做襯托.
插完之後仲同Tiffany影左相添!
返到屋企我立即打開試用了密封的包裝透明的GEL MASK內含大量的維他命E白色粒子一捽就會爆開把維他命E直接帶到皮膚香味濃郁10分鐘令我既皮膚及感觀做了個SPA一樣.
10分鐘過後, MASK已經被皮膚吸收了一半過水清潔後皮膚明顯吸飽水表面帶有光澤皮膚柔軟及幼滑, 10分鐘既效果真係神奇!!

依家我日日都用佢呀真係好鍾意佢既香味!

Herbal Recovery Antioxidant Gel Mask草本抗氧啫喱面膜 售$575/100ml
Jurlique專櫃有售

Jurlique Official Website : http://www.jurlique.hk/catalog/index2.php

沒有留言:

張貼留言