2012年12月25日 星期二

全面去紋去斑抗老化 - Mask House Celebrity純羊胎幹細胞極緻漾白精華

胎盤素早已聽聞除左打針及食用胎盤素仲可以外用Mask House今次全新由韓國入口萃取自於韓國高山的天然純羊胎盤素製造成純羊胎幹細胞極緻漾白精華搽就可以改善皮膚啦!


天然純羊胎盤素蘊含豐富抗體活性蛋白、維生素及延緩老化基因能抵抗引力的限制令肌膚保持完美緊緻無瑕的狀態.
Mask House一滴純羊胎幹細胞極緻漾白精華能夠為肌膚提供一星期所需營養有效提升肌膚的水份因子的含量加速淡化撫平皺紋和細紋隔絕氧化細胞增長使用1個月更可以全面改善毛孔粗大、臉部鬆弛、色斑、膚色暗啞等肌膚衰老表徵倍速逆轉肌齡回復年輕的緊緻嬌嫩、白晢剔透、水盈幼滑!

一盒3支的純羊胎幹細胞極緻漾白精華每支使用真空滴管式設計一次大約PUMP 2-3就足夠搽勻全面質地是透明帶微香的GEL內含少量黃色的珠珠就是另一個成份 - 維生素晶鑽因子佢可以導入肌膚底層秒速化解深層黑色素及沉澱色斑擁有極緻抗氧修復力量改善暗沉鬆弛、乾涸粗糙等衰老問題.
質地一推開係感覺水狀的一推開一陣就被皮膚好快吸收黃色的珠珠也會化解吸收後皮膚是乾爽的完全不痴笠笠再搽多一次都可以再吸收真係好親膚!

皮膚完成唔覺得乾用左1個多星1, 已經用完1支精華皮膚感覺保水度提高膚色平均左毛孔及色斑暫未見改善不過我鍾意佢個質感清爽唔黏笠搽多左都無問題!!

而且價錢相宜體驗價只售$198(原價$380), D去買番盒試下!



Mask House Official Website: http://www.mask-house.com/
Mask House Facebook:  http://www.facebook.com/maskhouse

沒有留言:

張貼留言