2012年12月12日 星期三

打針去眼紋 - Mask House Celebrity 蜂毒全效眼部修護精華

以毒攻毒既護膚方法已經興起左一段時間而且使用蜂毒成份既產品愈黎愈多來自韓國既品牌Mask House亦同時推出了一系列既蜂毒護膚品包括有眼膜面膜依家仲有眼部修護精華!
通常市面上既眼部精華都係滴管式或走珠式不過Mask House Celebrity 蜂毒全效眼部修護精華使用了少有的針筒式就好似幫眼部打針一樣把眼紋快快趕走!

原來針筒式仲有好處的就係針筒係真空包裝能防止精華於塗抹前接觸到空氣而氧化,方便衛生針筒亦刻有便用份量甘就唔會用多左或過少啦!

Mask House Celebrity 蜂毒全效眼部修護精華萃取自蜂毒的活性成分,能緊緻眼周肌膚和減淡眼袋。天然葡萄籽油成分,則可淡化黑眼圈及預防黑色素沉澱.


Mask House Celebrity 蜂毒全效眼部修護精華一盒3每支既刻度都係使用5一盒3支一共可以使用15.
跟據指示使用早晚使用一次每次使用半格半格份量已有一粒紅豆甘大岩岩好夠用一對眼仔眼部修護精華既質地係透明既膏狀無味道的.
眼部修護精華一搽上眼仔再推開感覺好像搽了一層超爽質地的潤滑膏好似搽左爽身粉甘因為皮膚即時變得非常非常之滑感覺唔到有滋潤度不似平時用開的眼霜精華所以我建議搽番眼霜係面會好D.

用左1個星期了眼紋未見有好大改善不過唔會起油脂粒用黎做打底都係好選擇.

依家係萬寧都係賣緊$158. 呢盒我都係自購買入架!

Mask House Official Website: http://www.mask-house.com/
Mask House Facebook:  http://www.facebook.com/maskhouse

沒有留言:

張貼留言