2012年12月22日 星期六

訓教都可以去水腫 - Scholl 夢の纖腿襪

平日坐得多唔郁行得多企得太多或長時間穿著高跟鞋都會引起腳部靜脈曲張問題令水腫問題日益嚴重Dr Scholl 好幾年前已經推出左有漸變壓力既只需要在訓教時穿著就可以幫助減輕腿部水腫既問題.
Scholl 夢の纖腿襪有分2SIZE, 分別係ML SIZE, 適合不同尺碼既朋友使用盒上有詳細既SIZE, 可以於購買前先量度以免唔岩著.
Scholl 夢の纖腿用了分段式既壓力設計分別為足踝21hPa小腿16hPa膝上11hPa最大壓力是由足踝開始改善腳部循環分別在足踝/膝蓋及臀部都有特別既編織部份著個時方便知道位置.
係試著之前我分別量度了左右大脾(1及圖3)及左右小腿(5及圖7)既圓周睇下一晚之後有無改善先~

要著Scholl 夢の纖腿襪都要少少力度褲都幾厚身著上腳都要慢慢黎都真係幾貼身所以要D力度去拉到褲有平均力度及岩位又唔會褶疊起來布質都幾舒服又唔會過緊唔舒服特別係呢幾日甘凍既天氣更加有保暖作用!


一晚之後除下Scholl 夢の纖腿襪雖然壓力襪褲令腳部有少少壓痕不過量度後真係比晚間有改善左右大脾(2及圖4)及左右小腿(6及圖8) 差不多瘦了5-10MM, 線條可以輕易改善好驚人呢!
只需要使用睡眠既然就可以改善水腫問題又方便又舒服1-2對旁下身都幾ok!

SchollWEBSITE仲有D使用小TIPS可以參考可以事倍功半呢!


零售點爽健專櫃、全線萬寧、屈臣氏、SaSa、千色店、APITA

沒有留言:

張貼留言