2014年1月14日 星期二

我的第1個Glamabox - Glamabox X P&G 冬日暖意魅力寶盒(第一撃)

早前係Facebook玩左小遊戲, 取得我的第一個Glamabox, 就係Glamabox X P&G 冬日暖意魅力寶盒(第一撃), 一次過可以試齊P&G6個產品, 仲有一個靚靚盒子包裝, 好開心呀!

原來Glamabox定期都會推出不同品牌及Topic既盒子俾大家去選購, 我今次收到既P&G 冬日暖意魅力寶盒有6個產品, 包括有VS Sassoon洗髮乳、潤髮乳200ml3, VS Sassoon深層滋潤修護髮膜190ml, Olay Pro-X特效修護眼霜5ml試用裝及Olay水凝晚安凍膜14g試用裝. 全個盒子既產品總值約$300!


收到P&G 冬日暖意魅力寶盒時剛好係我缺乏潤髮乳既時間, 盒內仲有2支潤髮乳, 岩曬我呢個潤髮乳怪, 因為我用潤髮乳既用量係洗髮乳既一倍呀!

VS Sassoon既洗髮產品又幾好用喎, 滋潤度剛剛好, 不會令頭髮過油過重, 仲幾輕盈添!

但盒子內我最鍾意就係Olay Pro-X眼霜啦, 其形膏形設計又易於控制份量, 仲可以即時放係眼袋上, 吸收度好高, 有高滋潤度, 冬天搽左佢真係無乾紋呀!


另一個討好我的係Olay水凝晚安凍膜, 連精華面霜都唔駛搽就可以One Step攪掂, 岩曬我甘懶既人呀! 洗面後即時搽上Olay水凝晚安凍膜, 就可以安心去入睡了. 早上起來皮膚不會乾, 亦不會油淋淋, 保濕度好好呀!


原來Glamabox早前都推出了P&G 冬日暖意魅力寶盒第二撃及第三撃, 只需要原價約25折就可以購買到了! 喜愛試新產品既朋友真係要留意啦, 絕對抵買呀!


而且Glamabox定期都會推出不同品牌及Topic既盒子俾大家去選購, 要密切留意啦!



免責聲明:

產品由Glamabox品牌提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言