2014年1月9日 星期四

去紋美白孖寶 - Mask House CELEBRITY類蛇毒精華 及 類蛇毒美白‧黑面膜

蛇毒(Syn-Ake)已經係美容用品中大行其道, 特別係韓國品牌, 差不多全部都有推出蛇毒系列既產品點解蛇毒甘吸引用家, 原因係蛇毒能夠模擬蛇毒入侵人體皮膚神經,令肌膚馬上產生緊縮現象,使鬆弛肌膚變得緊緻有彈力。想要去紋收緊功效, 又安全又快見效果

Mask House係韓國品牌, 走在美容的前線, 把最新最快的成份加入其產品中, 好似蜂毒, 羊胎, 蝸牛成份已經係年前使用今次全新推出蛇毒精華及美白‧黑面膜, 去紋美白一TAKE!



Mask House CELEBRITY類蛇毒精華使用其一貫真空滴管式設計, 每支精華嘅SIZE都細細未, 確保開封後可以盡快用完, 防止精華氧化而令養分流失! 而且滴管同時亦可用作每次使用份量的指標, 為用家提供用量建議。



Mask House CELEBRITY類蛇毒精華不單單有蛇毒成份, 仲加入了透明質酸成分, 淡化皺紋阻截細胞老化既同時, 仲補充水份, 為肌膚注水保濕,減緩細胞老化並重塑肌膚彈性。

Mask House Style照舊係鐵盒包裝, 一盒3類蛇毒精華, 小小的一瓶係5ml, 2 PUMP就夠搽勻全面, 透明無香味的, 質地有帶少少杰身, 搽開好水潤, 保濕度適中, 吸收得好好!

於早晚使用, 一支5ML可以用到3日左右!



另外為左加強去紋效果, 1星期會做2Mask House® CELEBRITY類蛇毒美白‧黑面膜.

類蛇毒美白‧黑面膜除左可以去紋, 仲加入強效美白活肌成分Niacinamide,能夠擊退暗啞色素, 減少角質細胞的黑色素數目, 並有助抑制黑色素形成, 使膚色均勻亮澤!

而且類蛇毒美白‧黑面膜採用Transdermal Cosmetic Delivery(TCD)技術, 透過面部產生體溫感應作用, 促使Hydrogel精華完全融化。


GEL狀面膜不會水汪汪的, 可以緊貼皮膚, 令珍貴的精華完整凝鎖於網面兩面,不易流失。

面膜分為上下2, 可以更配合各個不同面形, 先貼上半部, 再貼上下半部. 面部的面膜真係緊緊貼實皮膚, 不易走位, 只是鼻位CUTTING一般, 要注意空位又保濕度了.

20分鐘後撕去面膜, 皮膚澤平均亦白淨左少少, 皮膚帶在光澤, 其滋潤度沒有PAPER MASK那麼好, 不過勝在敷完不會濕笠笠, 立即搽上CREAM已可以了!


喜歡蛇毒的朋友可以買黎試下呀!

Mask House Official Website: http://www.mask-house.com/
Mask House Facebook: http://www.facebook.com/maskhouse

免責聲明:
產品由Mask House品牌提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



沒有留言:

張貼留言