2015年4月9日 星期四

從今天起擁有健康牙齒 - Oral-B 3D旋轉震動系列 Platinum White P7000 電動牙刷

自從生完BB之後, 最關注的嘅唔只係囝囝, 仲有我及家人的健康, 當家中有一個人病左, 全家人一齊攬炒, 感覺真係極唔好受! 所以每個人的健康我都好關心!

健康問題包括了牙齒, 牙痛爛牙一樣煩惱, 連食野都有困難, 亦帶出口臭問題, 個人自信都無埋, 我自己試過牙根外露, 食冷熱食物都會感到刺痛.

近日我就一改刷牙習慣, 由普通牙刷改為使用電動牙刷, 才發現我甘大個女都用錯左牙刷!!

令我對牙刷有另一個睇法的就係 - Oral-B 3D旋轉震動系列 Platinum White P7000 電動牙刷. 德國製造, 全球首款具備藍牙功能的牙刷系列, 更配備4款不同刷頭, 6個潔淨模式, 16 度交叉刷毛」刷頭設計, 48000次轉動的超高速潔齒技術.


打開盒, 除了一支流線型設計的電動牙刷, 還有一大埋附件, 包括了:

4支刷頭 (2支「16 度交叉刷毛」刷頭, 1支潔白刷頭 1支超軟毛刷頭), 研究發現「16 度交叉刷毛」刷頭設計能去除最高達 4 倍牙齦線上的牙菌膜. 潔白刷頭可有效清潔牙齒表面黃班同黑垢, 超軟毛刷頭則可呵護有敏感牙齒的朋友

一個充電線連底座, 還有一個白色小袋子可以裝好

一個時鐘, 及一個牙刷儲存盒

還有一個外帶盒, 可以放好電動牙刷及其中2支刷頭, TRIP或去旅行都可以帶住佢!


佢係全球首款具備藍牙功能的牙刷, 梗係第一時間DOWNLOAD留個APP玩下, P7000 電動牙刷有BLUE TOOTH功能, 只要用BLUE TOOTH就可以接駁手機同APP, APP可以幫你記錄最後20次的刷牙記錄, 有助你睇番自己有無日晚刷牙, 如果你要睇牙醫仲可以SHOW俾佢知你的刷牙習慣添!


不過我最鍾意就係個時鐘, 佢唔只上係一個鐘, 仲係識自動計時的鐘! 只要P7000 電動牙刷一開動, 佢就會自己幫你數時間, 30秒為一個SECTION, 分別為左右上顎及左右下顎, 30秒牙刷就會震動幾下, 提醒你要轉刷另一邊. 完成2分鐘刷牙, 公仔仲會對你SMILE, 2分鐘唔會悶, 又有滿足感!

時鐘同APP係會同步進行的, 完成2分鐘的刷牙, APP會問你用埋舌苔清潔模式添, 舌苔清潔模式可以消除口臭架!

APP可以記錄最後20次的刷牙記錄, 仲會分好每日/每星期及每月的刷牙記錄添!


我刷牙時仲配合了全新的Oral-B 3D White牙膏, 佢有特濃MICA粒子及鎖白技術, 更易美白牙齒. 牙膏係粉紫色/白色扭扭紋, 帶幼細的閃粉的, 前味係薄荷味, 之後用起係甜甜的糖果味, 可以起泡的 (我最怕沒泡的牙膏), 一粒眉豆份量都足夠了.

整支電動牙刷都可以清洗的, 全防水, 好放心! 而且電動牙刷用無線充電, 大約1星期充電一次就足夠.

P7000 電動牙刷有6個潔淨模式, 包括標準日常清潔模式, 深層清潔模式, 美白牙齒模式, 敏感牙齒模式, 牙齦按摩模式 舌頭潔淨模式, 我自己就用日常清潔模式 + 舌頭潔淨模式.

我自己最鍾意P7000 電動牙刷係佢真係可以刷到口腔最深入的部位, 特別係智慧齒及附近的牙肉, 用普通牙刷真係去唔到最入, 而用電動牙刷真係可以好入, 仲清潔得乾淨, 我以前耐唔耐就
有牙肉脹痛的問題, 事關係有食物留左係最入面的牙縫清潔唔到, 依家我再無呢個煩惱了!


所以我推薦俾大家, 所有年齡的岩用, 特別係高齡的父母, 牙齒特別容易出問題, 我媽媽也有牙周病的煩惱, 送一支電動牙刷俾佢做MOTHER'S DAY GIFT就最好不過了!


ORAL-B P7000 PLATINUM BLACK 同時配備黑、白兩種顏色以供選購, 黑色可以送俾爸爸呵!



銷售點:各大電器零售商及百貨公司均有代售


相關應用程式免費下載點:
iOS 版本:http://goo.gl/jlx6ZK
Android 版本:http://goo.gl/PocdAV


免責聲明:
產品由 P&G公司 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog


沒有留言:

張貼留言