2015年4月15日 星期三

無矽護髮, 芳香撲鼻 - Clairol Herbal Essences 白茶薄荷光澤柔亮系列

近來興起無矽的護髮產品, 可能係因為曾有報告指出有少女因使用含矽和磷的洗髮水, 令到眼皮狂跳。而且長期駛用含矽油的護髮產品, 長期使用更會導致脫髮, 因為矽油不溶於水, 還會堵住毛囊!

近日我試用左一隻無矽及使用高級白茶製造的護髮產品 - Clairol Herbal Essences 白茶薄荷光澤柔亮系列.


Clairol Herbal Essences 白茶薄荷光澤柔亮系列無防腐劑, 不含染色劑及矽靈, 除左保護毛囊外, 佢嘅香味最吸引我, PUMP出黎已經聞到陣陣香味, 令整個洗手間都變得香噴噴, 味道清香.

洗頭水係透明的, 起泡力十分好, 我的短髮只需要1 PUMP份量就足夠了, 清洗時感覺清爽的, 過水時亦感到順滑.


護髮素是白色的膏狀, 質地十分厚, 搽上頭髮上有點似豬油膏, 像做HAIR MASK一樣, 搽勻後不需要等待便可以過水, 可以即時感到頭髮好似做了個深增護理, 要花點時間才覺得洗乾淨的, 頭髮帶點油膩感.


不過, 在抹乾頭髮及吹乾後, 頭髮是出奇的清爽及輕盈, 而且每根髮絲都帶出自然的光澤, 還留有絲絲的香味, 香味還圍繞了大半天! 而且頭髮整天都不油膩, KEEP到整天都清爽不打結, 十分適合夏日使用呀!



Clairol Herbal Essences 白茶薄荷光澤柔亮系列於422日起於各大超市及個人護理連鎖店。

免責聲明:
產品由 P&G公司 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言