2015年4月28日 星期二

價錢親民抵用的紙尿片 - Sealer噓噓樂透氣輕柔紙尿片

自從有左BB之後, 我一直都找尋"平靚正"BB用品, 一來可以節省開支, 二來貫徹我的"C9"精神! 加上身邊有一班由未出世識到依家的媽媽會朋友, 大家一齊互通消息, 衣食住行都鍾意SHARING, 我呢1年真係慳唔少架!

BB由出世每日換超過10片紙尿片, 我家囝囝10個月了, 已經要改用大碼尿片, 每日都平均使用6, 如果使用大品牌的行貨, 極大部份都超過$3/! 紙尿片的尺寸愈大愈貴, 但囝囝的使用數量不變的, 開支愈來愈大!

近日接觸到一個台灣紙尿片品牌 - 噓噓樂透氣輕柔紙尿片, 價錢大眾化, 而且質數唔錯添, 介紹俾大家試下!


要試尿片, 我會先做個地獄測試:
1. 一杯滿的清水快速倒入尿片 - 吸收速度好快喎!
2. 完全吸收後, 檢查表面的清爽度 - 就算我大力把尿片擠成球形, 外表都清爽, 即係無漏尿!
3. 尿片上的尿濕顯示真係有少少水都已經消失!
4. 用一張紙巾壓於尿片內部, 我都幾大力下架, 紙巾只係有幾點細水印, 即係BB著住坐底訓底, PATPAT都可以保持清爽!



再睇下噓噓樂嘅CUTTING, 腰間魔術貼有公仔, 痴力好好唔易甩, 脾位有橡根, 腰背亦有橡根(我最怕用腰背無橡根的牌子), 肥底瘦底嘅BB都岩身喎, 我囝囝開始轉用大碼, 大脾位好岩位, FIT!


囝囝轉用左噓噓樂超過1星期, 每次打開片片都見到皮膚係乾爽的, 證明吸水鎖水能力好好, 大脾的橡根位亦無紅印, 亦未有漏尿的情況出現, 而且片片的質地軟熟, 囝囝依家周身郁無時停的時間都無皮膚問題, 呵護PAT PAT皮膚!!

BB皮膚清爽舒服, 食訓玩都會特別好心情!

噓噓樂係台灣製造, 我都用得放心, 而且亦有6個不同尺碼. 價錢方面, 囝囝用大碼都只係$1.7左右, 慳慳埋埋都唔少架!


大家可以於以下網址換領試用裝: http://sealer.com.hk/facebook/s/sealer_form.php


銷售點: 指定藥房有售及家居送貨服務
噓噓樂客戶服務熱線: 2316 2613



免責聲明:
產品由 噓噓樂透氣輕柔紙尿片 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言