2015年6月17日 星期三

你補左水未? - L’Oréal Paris Hydrafresh Mutli-active Genius Water水清新3合1智慧保濕精華水

夏日炎炎, 無論你留係屋企/公司開冷氣, 出街行個圈, 或者去郊遊, D天氣真係會熱暈你, 皮膚係呢D天氣下, 水份更快被抽走, 更需要補水KEEP住靚靚肌膚!

L’Oréal Paris剛剛新出左一支爆水精華水, 內含爆水珠珠, 為肌膚即時注入水份, 仲係31功能, 佢就係Hydrafresh Mutli-active Genius Water水清新31智慧保濕精華水!


水清新31智慧保濕精華水一支能完全融合水、油質感的精華水, 當中的爆水珠珠科技, 一抺即爆水, 在肌膚上釋放 3 重保濕力, 為肌膚打好根基, 塑造水漾亮澤的好肌膚。

3 1 功效保濕功效:
化妝水的保濕力: 令肌膚於潔面後瞬間獲得充份保濕。
精華般的滲透度滋養力: 帶有極速滲透力,能把水份帶到肌膚底層,帶來全面滲透滋潤。
乳液般的鎖水力: 精華水可把滋潤因子緊緊鎖於肌膚底層,保濕效果持久顯著。

爆水珠珠係見得到架!! 係光下面, 爆水珠珠充滿左個樽, 係入面浮浮下~


倒係手上, 佢爆水珠珠會爆開化為Liquid質地, 水油融合, 拍在面上就好似一個保護膜甘, 即時protect住皮膚~


精華水蘊含豐富法國孚日山 SPA 礦泉水、雙重透明質酸、葡萄油、維他命 E, 我拍多佢幾下幫助皮膚吸收添!!


質地係清爽的, 絕不油膩! 用後皮膚細滑水潤, 其鎖水及滲透力都好好, 就算我唔再搽其他SKINCARE都覺得足夠, 到出街再搽上防曬就OK. 一年365日都可以試下呢隻爽膚水!!


L’Oréal Paris HYDRAFRESH MULTI-ACTIVE GENIUS WATER
水清新 3 1 智慧保濕精華水
建議零售價 HKD $139 / 175ml




免責聲明:
產品由Loreal Paris邀請試用, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言