2016年2月3日 星期三

2015年最後的盒子 - Glamabox 12月份盒子

呢個係2015年最後1Glamabox盒子, 亦可以話係尾聲之盒, 因為Glamabox出埋20162月盒子就暫時告別了. 不過仍然會推出不同Topic既盒子俾大家去選購.

今次的盒子全部都係sample size產品, 包括了以下10個品牌的產品:


- JHB 貝加爾湖礦物泥面膜 8g X 2
- Royal Skin 熱體瘦身貼+45 V-LINE貼膜+完美提臂膜
- Cloud9 美白去斑面霜+美白保濕袪斑精華乳液
- Dermacol ENJA 緊緻提升胸部按摩乳 5 ml, ENJA 塑身緊緻美體乳 5 ml, 魚子長效雙層完美遮瑕粉底液, Aqua Beauty 24hr補水保濕凝露, 魚子精華修護日霜, 3D透明質酸療法抗皺重生日霜, 松露保濕粉底, Botocell 活能提升修護霜 3ml
- Living Nature - 深層清潔面膜 5ml
- Jane Iredale  -  熣燦滋潤豐唇蜜 (Forever Peach) 1.5 g, Glow Time Mineral BB 粉底霜SPF 25 2 ml
- Timeless Secret - 透淨潔顏泡沫 1.5ml, 多重活性青春精華素 1ml, 賦活再生保濕乳霜 1ml
- JOSERISTINE  - 馬鞭草沐浴露 100 ml + 皮奧寧防治暗瘡.深層潔面啫喱 5ml

JHB的珍珠產品超好用, 我大愛JHB的面膜, 今次試到JHB貝加爾湖礦物泥面膜. 佢係100%取自貝加爾湖礦物泥, 精製成幼滑粉未, 具有嫩白, 保濕, 深層清潔的功效, 新年前要deep cleansing, 清理毛孔去過年!


只需要加水, 攪拌至糊狀, 塗開全面等8-10分鐘就可以清洗.

一包粉約加10ML, 只可以做到水狀, 如果要糊狀就不夠搽全面了. 水狀都還可以勉強HOLD到係面上, 2分鐘已經感到乾了, 再等下去, 就好似倒石膏膜一樣的好硬了.

不過在面上加上數塊濕透的化妝棉, 可以好易清洗, 用後皮膚較乾, 但帶有光澤, 毛孔都清潔得OK.

Royal Skin我就試左45 V-LINE貼膜, 它能增加下頷彈力, 保濕及改善皺紋. 但留意要貼於面上3-4小時的呀!


用完礦物泥面膜, 我就立即敷上45 V-LINE貼膜, 一包一片, 2個耳仔CUTTING, 大細面朋友都岩用, 對好中線位, 就可以往上拉, 扣好耳仔就得左! 面膜都貼得好緊下, 就係呢個原理V面呀!

Cloud9 美白去斑面霜+美白保濕袪斑精華乳液是由9種純植物提取, Serum其實係B5 GEL, 透明GEL, 超快吸收, 搽完一陣已經吸曬仲乾乾地, 再搽上CREAM, 白色的CREAM好似搽極都唔吸收甘, “LONG”左係表面上的, 可能要分開用才可以了.



Living Nature 深層清潔面膜, 已經係膏狀, 搽上面就可以, 20分鐘, 皮膚不會太乾, 會帶光澤, 潔淨力都唔錯!

有部份產品已於早前試用過, 我不再share.

Jane Iredale, Dermacol, Timeless Secret於上次9月份盒子試過了:


JOSERISTINE  於上次8月份盒子試過了:

免責聲明:
產品由 Glamaclub 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言