2016年2月11日 星期四

諾亞半熟蛋糕專門店 Crossover 尖東忌廉哥

早幾日經過星光行的誠品書店, 原來書店內有各樣的美食及飲品店, 我的目光就被一隻肥貓貓吸引住....

諾亞半熟蛋糕專門店已經係香港興起左好一段日子, 2年開始同尖東忌廉哥搞Crossover, 原來近日仲推出左忌廉哥杯裝蛋糕, 2個不同口味.

忌廉哥杯裝蛋糕分別有原味蜂蜜半熟蛋糕及朱古力半熟蛋糕, 2隻口味的瓷杯都有不同圖案.

$48有一杯, $86就可以有2, 我就帶走了2 (各口味一杯) 返屋企試下.



店內會提供乾冰, 2.5小時內雪番入冰箱.

食用時, 可以放於室溫30分鐘後品嚐, 或放入微波爐叮1分鐘後享用.

我揀放於室溫30分鐘後品嚐, 當蛋糕仲係微凍, 表面的蛋糕仍然好軟滑, 入面仍然係流心!

原味蜂蜜半熟蛋糕有好香甜的蜂蜜味, 不會太甜, 十分好味!!

朱古力半熟蛋糕就較為甜, 朱古力味都幾濃的, 入面係黑黑的朱古力醬!



一人食一杯岩岩好, 仲有埋忌廉哥瓷杯俾你帶返屋企, 真係超值呀!

Noah Castella(H.K) 諾亞半熟蛋糕專門店(香港) Facebook: https://www.facebook.com/cakenoahcastella

免責聲明:
產品由 諾亞半熟蛋糕專門店 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言