2012年3月8日 星期四

CB美利天下 - Bouncy Pores ST 毛孔膠原緊緻療程

今次得到Shewin既介紹, 我去左銅鑼灣一間名為CosMedic Beautria美利天下進行一次毛孔膠原緊緻療程.

我對CosMedic Beautria美利天下一d都唔陌生, 因為我已經唔係第一次上去啦, 我曾經去過羅試用品.

不過做facial療程都係第一次.

入到去既感覺係好光猛乾淨, 全間舖都係白色為主色.

 首先BA俾我填一份FORM, 了解一下我以前既皮膚狀況.

之後就解釋今次既療程性質.

Bouncy Pores ST 毛孔膠原緊緻療程主要針對毛孔粗大同下垂既肌膚問題.
 療程係採用雙極射頻, 唔似一般既導入機要用手羅住一支棒, 佢只需要用紅外線引導, 就可以把正負極電雜子深入真皮層, 誘發自我增生及重組膠原蛋白, 令皮膚更緊緻及提升輪廓.
 入到去美容房, 同樣感覺清楚乾淨, 正面是一塊大鏡, 有我最喜歡的紫色毛巾

 呢部就係Bouncy Pores ST 毛孔膠原緊緻療程既機啦.
先把皮膚洗乾淨 (不過無幫我PEELING針清等), 就在皮膚上搽了一層凍GEL.

因為部機會發出紅光, 會有熱熱地同有橡根彈既感覺, 搽左GEL會把大部份感覺減去.

 整個療程就在這個彈彈彈及暖暖暖之下完成了, 以上圖片是做了右半邊面的.

在做左邊面時, 我已經深深地沈睡了. 

可想而之, 幾舒服!!! 

做完機, 仲幫我做左個Q10 MASK及加了軟膜.
 做完整個療程, 出到黎照鏡, 最大效果係個眼袋同眼紋, 真係淺左.

整個皮膚都白左, 摸落仲好滑同有彈性.
 另外就係鼻鼻位既毛孔明顯地細了.
 係我整理自己既物件時, 嬸嬸仲羅左杯紅豆沙俾我飲.

係美容舖飲糖水, 真係第一次! 仲唔係好甜, 岩曬女仔飲!
 梳妝檯上仲有已消毒及包裝好既梳俾你用.
我問過買一套PACKAGE原來唔貴架!
只需要約$1000/次, 仲會包埋FULL SET FACIAL添.

當然佢仲會有少少JETSO俾你, 有興趣可以去問下.

以下係佢地既公司資料及網址:

香港軒尼詩道489號銅鑼灣廣場1期2501室(銅鑼灣港鐵站B出口)
星期一至五: 10am - 9:30pm
星期六: 10:30pm - 6pm
公眾假期: 10:30am - 6pm
TEL : 28342734

http://www.cosmedicbeautria.com/treatment/treatment.php?type=2&lang=tc

沒有留言:

張貼留言